בחדרה מבהירים: "כל משחק הוא מבחן לשחקנים לשנה הבאה"

לוסיו, אליאל פרץ
לוסיו, אליאל פרץ | מאור אלקסלסי

לאחר הניצחון הגדול מול מכבי חיפה בשבוע שעבר ומינויו של ניסו אביטן לעונה נוספת, רוצים בעולה החדשה להציג יכולת גבוהה גם נגד בני יהודה. התלבטות בין אודווה לאברמוב

(גודל טקסט)

אווירה נעימה בהפועל חדרה לקראת המשחק מחר (ראשון) נגד בני יהודה. בקרב השחקנים ישנה אנחת רווחה על מינויו של המאמן ניסו אביטן לעונה נוספת, במיוחד לאחר שהאחרון הבהיר בקרב ראשי הקבוצה כי ישמח להשאיר את רוב הסגל לקראת העונה הבאה. בכל מקרה, בחדרה הבהירו לאחרונה כי מקומו של אף אחד אינו מובטח וכי השחקנים עומדים למבחן במשחקים הקרובים. "כל משחק בפלייאוף העליון הוא מבחן לכל שחקן לקראת העונה הבאה", אמרו בחדרה.

במועדון מהשרון רוצים לבחון כמה שיותר שחקנים לעונה הבאה, ביניהם שחקני נוער כמו הבלם גלעד אברמוב שאף נמצא בתמונת ההרכב של ניסו אביטן למשחק. למעשה, המאמן מתלבט בין שיטת שלושת הבלמים לבין חוליית התקפה שתכלול את איילון אלמוג, לוסיו וניית'ן אודווה.

מי שבטוח לא ישחק הוא המגן דיא לבאבידי, כאשר מחר תתקבל החלטה אם השחקן יעבור ניתוח ולמעשה לא ישחק העונה. במקביל, בחדרה כבר חושבים קדימה וצפויים לסגור את מחנה האימונים שייערך בבולגריה, בקרואטיה או בפולין.

שחקני הפועל חדרה. לאף אחד לא מובטח מקום לעונה הבאה (מאור אלקסלסי)
שחקני הפועל חדרה. לאף אחד לא מובטח מקום לעונה הבאה (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, עמית כהן, ויסאם רבאח, דויד מתיאוס, גלעד אברמוב (ניית'ן אודווה), יהב גורפינקל, עדן קארצב, מנשה זלקה, ג'ורג' פוצ'יבה, איילון אלמוג ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי