הויבך מתלונן על כאבים, אזולאי צפוי לפתוח נגד מכבי חיפה

ירדן שועה, טים הויבך
ירדן שועה, טים הויבך | דני מרון

בלם מכבי נתניה שב לאימונים, אבל עדיין לא התאושש לחלוטין מהפגיעה בצלעות ורק בסמוך למשחק (ראשון, 20:25 בספורט1) תתקבל החלטה לגבי כשירותו. היקה צפוי לקבל קרדיט בהרכב, בקפריסין מדווחים שוורגוץ' מבוקש

(גודל טקסט)

לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון ליגה ואיבוד המקום השני, מכבי נתניה תתארח מחר באצטדיון סמי עופר אצל מכבי חיפה, לקרב ישיר על המקום השלישי אשר מוביל למוקדמות הליגה האירופית בתום העונה (20:25, ישיר בספורט1).

בנתניה זוכרים היטב, שהניצחון בסיבוב הראשון באותו איצטדיון היה הראשון שלהם העונה, היה זה שהוציא את היהלומים לדרך חדשה וכעת בקבוצה רוצים לעשות זאת שוב, רגע לפני החודש הקריטי של העונה.

צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה עשויים לקבל בחזרה את הבלם טים הויבך, שנעדר מאז המשחק מול בני יהודה זכר לפגיעה שספג באיזור הצלעות ושרירי הבטן. הגרמני התאמן ביומיים האחרונים, אך עדיין מתלונן על כאבים ורק מחר יוחלט אם הבלם, שתורגל בהרכב, יוכל לפתוח. בהיעדרו של דודי תירם המוצהב, דולב אזולאי נמצא בכוננות ויפתח במקום הגרמני אם הוא לא יהיה כשיר, כשגם כך הנטייה לספסלו כדי שיוכל להחלים.

דולב אזולאי. נמצא בכוננות למקרה שגם הויבך ייעדר (דני מרון)

שחקן נוסף שייעדר מחר בגין צבירת כרטיסים צהובים הוא גבי קניקובסקי, כובש שער הניצחון בחצי גמר הגביע. לפחות על פי המסתמן, מי שיזכה לקרדיט הוא הקשר האלבני יחמיר היקה. אין זה סוד שנכון לרגע זה בנתניה לא מרוצים מתרומתו של מי שהיה שחקן החיזוק היחיד של הקבוצה בינואר, אך לאור העובדה שהוא חתום לעונה וחצי, בקבוצה מעוניינים להכניס אותו לעניינים לקראת סיום העונה. ולמרות כל זאת, בחלק האחרון של האימון תורגל אביב אברהם במקום היקה.

בינתיים, בתקשורת הקפריסאית דווח הבוקר כי בלם הקבוצה ברנקו ורגוץ', קיבל הצעה מאנורתוסיס פמגוסטה המקומית. לוורגוץ' חוזה לעונה נוספת מעבר לעונה הנוכחית בנתניה.


ורגוץ' נאבק בלוסיו. מחוזר בקפריסין, אבל נמצא תחת חוזה (דני מרון)

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', דולב אזולאי (טים הויבך), ג'ונתן בורנשטיין, סתיו פיניש, עלי מוחמד, ניקו אולסק, יחמיר היקה (אביב אברהם), גיא מלמד, פאטוס בצ'יראיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי