דראפיץ' מודאג: "מכבי נתניה חושבת כמו קבוצה קטנה"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | מאור אלקסלסי

המאמן דיבר בכנות אחרי ההפסד 2:1 למכבי חיפה בסמי עופר: "לא מצליחים להרים את עצמנו וזה מאוד מדאיג אותי. אנחנו במצב לא טוב לפני גמר הגביע, נעבוד על הנושא המנטלי"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה הערב (שבת) אחרי שהקבוצה איבדה יתרון, נוצחה 2:1 על ידי מכבי חיפה בסמי עופר ורשמה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון שהוריד אותה למקום החמישי בטבלת ליגת העל.

סלובודאן דראפיץ' המודאג דיבר בכנות בסיום: "המנטליות לא עבדה היום, אנחנו חושבים כמו קבוצה קטנה. הגענו לפלייאוף העליון בזכות, אבל אנחנו לא מצליחים להרים את עצמנו וזה מאוד מדאיג אותי. אנחנו במצב לא טוב לפני גמר הגביע, זה היה ככה גם בשנה שעברה בפלייאוף העליון, במאני טיים אנחנו לא מופיעים".

"היינו יותר דומיננטיים בחצי השני וחיפה לא הגיעו להזדמנויות, אבל איבדנו נקודות ועכשיו אנחנו צריכים לחשוב מה לא עובד", הוסיף דראפיץ'. "יכולת אישית, יכולת מנטלית – אנחנו צריכים להפוך מקבוצה קטנה לגדולה, אם אנחנו רוצים. אם לא, נישאר קבוצה קטנה. אנחנו דיברנו על זה שהקבוצה שלנו בהתקדמות, אנחנו יכולים לסיים את העונה ואף אחד לא יגיד שום דבר, אבל אם אנחנו רוצים באמת להיות קבוצה צמרת, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב וזה מה שמעצבן אותי. הצורה של המשחק הייתה בסדר, אבל לקבל שני גולים כאלה אחרי שאתה מוביל זה לא מקובל ונצטרך לתת על כך את הדעת".

כרטיס לאירופה: "הכל עדיין פתוח ואנחנו צריכים להתחיל את הכל מחדש. בשבוע הבא יש לנו את הפועל חדרה ונצטרך לראות איפה אנחנו עומדים. כולם יצטרכו לעשות חושבים כי יש לנו גם גמר גביע נגד בני יהודה בהמשך. אנחנו נעבוד על הנושא המנטלי. מספיק לדבר על שחקנים, אם אנחנו רוצים להקפיץ את המועדון קדימה אנחנו צריכים להיות הרבה יותר רציניים ולשחק כדורגל הרבה יותר טוב".


מודאג. סלובודאן דראפיץ' (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי