עתידו של שטקוס בבית"ר ירושלים יוכרע לאחר מינוי מאמן

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | דני מרון

ניר קלינגר, שנכח באימון בבית וגן פעם נוספת מאז האירוע שעבר וצפה ביחזקאל מעבירו, לא צפוי להמשיך. בניון יכריע גם לגבי השחקנים המתנדנדים כמו בוזגלו ושיימן. הקבוצה סגרה מחנה אימונים בפולין לקיץ

(גודל טקסט)

השקט חזר לבית"ר ירושלים לאחר הניצחון 1:4 על מכבי פתח תקווה ביום שבת שהבטיח את הישארות הקבוצה בליגה. שחקני הקבוצה מהבירה חזרו הבוקר (שלישי) להתאמן, אחרי שקיבלו יומיים חופשיים והקבוצה תערוך עוד שני אימונים נוספים, לפני חופשה נוספת בת שלושה ימים במהלך חג הפסח.

המאמן ניר קלינגר, שנמצא בהליך שיקום מתקדם ומגביר אט אט את פעילותו, נכח באימון הבוקר פעם נוספת מאז האירוע ושוב צפה בניסן יחזקאל מעבירו. קלינגר, שחתום גם לעונה הבאה, אך לא צפוי להמשיך בעונה הבאה, עשוי לעמוד על הקווים במשחק החוץ הקרוב נגד עירוני קרית שמונה, במחזור הבא בעוד שבוע וחצי.

מי שאמור להכריע לגבי עתידו של קלינגר, הוא המנהל המקצועי החדש, יוסי בניון, שלפי כל הסימנים, צפוי להחליט על מינויו של רוני לוי, כמאמנה הבא של הקבוצה. גם אופציית מאמן זר נמצאת על הפרק, אולם נראה שהסיכויים לכך אינם גבוהים. בינתיים סגרה הקבוצה נמחנה אימונים בפולין לעונה הבאה מה-14 עד ה-23 ביולי.


נכח באימון הבוקר. ניר קלינגר (דני מרון)

לאחר שימונה מאמן חדש, יחל בניון בהרכבת פאזל השחקנים ובתור התחלה יכריע לגבי שחקני הסגל שקיים סימן שאלה לגבי עתידם, כדוגמת מאור בוזגלו, שמואל שיימן, אפונסו טיירה ועוז ראלי. אחת הסוגיות המעניינות, היא סוגיית השוער, כאשר עתידו של הליטאי ארנטס שטקוס, יוכרע לאחר שימונה מאמן לקבוצה ואז גם תתקבל החלטה משותפת של בניון והמאמן החדש, האם להמשיך עם איתמר ניצן שהצטיין העונה, או להחליפו בשטקוס שחתום לעונה הבאה בבית"ר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי