הטורקים צפויים להפחית משמעותית את דמי המכירה של פריי

קרים פריי
קרים פריי | מאור אלקסלסי

לאחרונה נפגשו נציגיו של השחקן עם ראשי בשאקשהיר על מנת לזרז את השיחות מול הירוקים. גם אופציה להשאלה לעונה נוספת קיימת. איטורה לא צפוי לשחק עד לסיום העונה

(גודל טקסט)

תחושות טובות במכבי חיפה לאחר שהקבוצה חזרה למסלול הניצחונות עם ה-1:2 על מכבי נתניה, ולמעשה השיגה ניצחון ראשון בפלייאוף העליון. למרות הניצחון, בלבול שוחח עם שחקניו וטען כי הייתה ירידה משמעותית ביכולת הקבוצה במחצית השנייה וכי יש עוד דברים שהקבוצה חייבת לשפר להמשך העונה.

מעבר לכך, במועדון כבר חושבים על העונה הבאה ואחת ההחלטות המשמעותיות של הירוקים בקיץ תהיה המשך דרכו של הקשר הטורקי קארים פריי. האחרון זוכה להערכה רבה מאנשי הירוקים שצפויים לקבל החלטה לגביו. כפי שפורסם לראשונה, כבר לפני מספר שבועות החלו נציגי חיפה בשיחות עם נציגי המועדון הטורקי בשאקשהיר משם הושאל פריי בחודש ינואר, בשיחות לגבי הפחתה בדמי המכירה של השחקן. בחודש ינואר סוכם כי סכום המכירה יעמוד על כ-1.6 מיליון יורו וכעת בחיפה מקווים כי סכום המכירה יירד ל-1.3 מיליון יורו.

השחקן עצמו הביע נכונות בחיפה ויבקש חוזה לשנתיים הקרובות. אופציה נוספת שתיבדק היא השאלתו של השחקן לעונה נוספת. "פריי הוכיח יותר מפעם אחד כי מדובר בשחקן כדורגל ברמה גבוהה, אבל נעמוד על פי התקציב שלנו" אמרו בחיפה.

פריי.
פריי. "הוכיח יותר מפעם אחת כי מדובר בשחקן ברמה גבוהה" (מאור אלקסלסי)

שחקן נוסף שהגיע בחודש ינואר אבל בוודאות לא ימשיך בקבוצה הוא הקשר מנואל איטורה. האחרון אינו הצליח להתאקלם ולהרשים מבחינה מקצועית ולכן יעזוב את חיפה בסיום העונה. בכל מקרה נראה כי השחקן שלא היה בסגל הקבוצה נגד מכבי נתניה כלל לא ישחק במדי הירוקים עד לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי