פערים גדולים במו"מ עם קאיו, לבקוביץ' יזכה לשדרוג

רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ' | אודי ציטיאט

הברזילאי אמנם הבהיר כי הוא מוכן לקצץ בשכרו, אבל בהפועל תל אביב מעריכים שזה לא יספיק כדי להשאירו עונה נוספת. השוער ישתכר כ-100 אלף דולר לאחר מימוש האופציה בחוזהו. וגם: עתידם של הירש וזיקרי

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ממתינים לפגישת העבודה בין האחים איציק ושרון ניסנוב למאמן קובי רפואה, שרק לאחריה יחלו רשמית בכנות לעונה הבאה. כפי שכבר פרסמנו, רפואה טרם הציג את תוכנית העבודה שלו, אולם גם כך ראשי המועדון קיבלו החלטה כי האחים ניסנוב הם שיובילו את נושא השינויים בסגל, בתיאום עם המאמן.

כבר עכשיו ברור כי החלוץ הסרבי פייסל מוליץ' המושאל עד תום העונה לבני יהודה, אינו בתוכניות ואינו מתוכנן לשוב לסגל. נכון לעכשיו ההחלטה היא שאת העונה תפתח הפועל תל אביב עם חמישה שחקנים זרים, למרות שתקציב השחקנים הוגדל ב-15 אחוזים לעומת העונה שעברה. ראשי המועדון בונים על המעבר לאצטדיון בלומפילד המחודש, מה שיכפיל את הסכומים שיגיעו ממכירת כרטיסים ומנויים. אגב, במועדון טרם החליטו על מחירי המנויים בעונה הבאה וממתינים גם לעדכון סופי בנוגע למועד הכניסה לאצטדיון.

מובן כי הסגל הנוכחי יעבור שינויים ומעבר לפרידה מהחלוץ הלטבי נריוס ואלסקיס, אמורים לעזוב בהשאלה רז כהן עבאדי פראחת ומסתמן שקאיו אלבס לא ימשיך בשל פערים גדולים במו"מ, למרות שהוא הבהיר כי הוא מוכן לקצץ כדי להישאר. גם המגן הבלגי מרווין פירסמן יזכה לשחרור אם תתקבל הצעה לרכישתו עבור 400 אלף דולר.


קאיו. פערים גדולים במו"מ, על אף שהוא מוכן לקצץ (אודי ציטיאט)

במועדון יש רצון להחתים את החלוץ שחר הירש לעונה נוספת ובנושא רועי זיקרי, שלא עמד בציפיות והתקשה לפרוץ, נראה כי ינסו למכור אותו או לכל הפחות להשאיל אם תתקבל הצעה מתאימה. כמובן שההמתנה הגדולה היא לשובו של החלוץ עומר דמארי, שקצב החלמתו גם ישפיע על חלון ההעברות בקיץ.

עוד בהפועל ת"א, האופציה בחוזהו של השוער רובי לבקוביץ' מומשה והוא יזכה לשדרוג משמעותי בחוזהו, ישתכר קרוב למאה אלף דולר לעונה. לבקוביץ' יפתח במשחק הבא נגד הפועל רעננה ונשקלת אפשרות שאריק ינקו יקבל את אפודת השוער בשני משחקי סיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי