אשדוד דרשה ניידת VAR ונדחתה, פ"ת תפנה בשבוע הבא

ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן | לירון מולדובן

לקראת קרב התחתית הגורלי במושבה בשבת הבאה, קבוצתו של בן זקן עושה ככל שביכולתה כדי שיהיה שימוש חד פעמי במערכת השיפוט ובמקביל גם דרשה הבהרות על שיחת לוזון עם גרינפלד. המלאבסים יגישו בקשה דומה

(גודל טקסט)

תחתית ליגת העל רותחת לאחר שבני סכנין ניצחה את מ.ס אשדוד במחזור האחרון, כשגם טעויות השיפוט הרבות הובילו לאווירה קשה. מתקפתו של ג'קי בן זקן ממ.ס אשדוד בשבוע שעבר לא הייתה המילה האחרונה של המועדון שמתחת לקו האדום, כשהבוקר (שישי) נודע כי הוא שלח בשם מועדונו מכתב תלונה לאיגוד השופטים ולהתאחדות לכדורגל ובו הוא מבקש הבהרה לנוכחות יו"ר מכבי פתח תקווה, אבי לוזון, בחדר השופטים משוחח עם אוראל גרינפלד.

למעשה משחקה הבא של אשדוד יהיה בעוד שמונה ימים נגד מכבי פתח תקווה כשבין השתיים פער של חמש נקודות, כך שזהו בהחלט משחק שעשוי להכריע את זהות היורדות העונה – לפחות אחת מהן. ראשי אשדוד פנו כבר שלשום לאיגוד השופטים ולהתאחדות בבקשה לשלוח ניידת VAR למשחק, על אף שזו בשימוש רק בפלייאוף העליון, אבל הבקשה נדחתה גם הפעם בהתאם להחלטת מנהלות הליגות.

עם זאת, בעקבות טעויות השיפוט במשחק בין השתיים בעונה הסדירה, החליטו באשדוד הבהרות על השיחה בין לוזון לגרינפלד באותה התמודדות. יצוין כי בסיום אותו משחק, בו הפסידה אשדוד וטענה לקיפוח מצד גרינפלד, נצפה גם בן זקן בשיחה ארוכה עם השופט.

גורם באשדוד אמר על כך לספורט:1: "גם מכבי פתח תקווה רוצה VAR, צריך לקיים דיון מיוחד בנושא ולשנות את ההחלטה כי זהו משחק מכריע, כזה שאם לא ננצח לא נישאר בליגת העל". במכבי פתח תקווה אישרו את דברי הגורם וטענו כי בכוונתם לפנות לאיגוד השופטים ולמנהלת בשבוע הבא בבקשה לניידת VAR לפחות בשבת הבאה.


לוזון. למרות תלונת בן זקן, ישנה תמימות דעים בנוגע לצורך ב-VAR (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי