באשדוד מתכוננים לפ"ת: "כבר היו סיפורים שנכנסו להיסטוריה"

מ.ס אשדוד
מ.ס אשדוד | מאור אלקסלסי

הקבוצה של אבי בוחבוט ומשה אוחיון תתארח בשבת לקרב תחתית אצל המלאבסים, כשהפסד יוריד אותם ליגה באופן סופי: "נאחזים בתקווה". במועדון מקווים שמנהלת הליגה תשנה את ההחלטה שלא לשלוח ניידת VAR למשחק

(גודל טקסט)

שלושה מחזורים לסיום העונה בפלייאוף התחתון, וגורל היורדות לליגה הלאומית עשוי להיקבע כבר בשבת – לפחות מבחינת מ.ס. אשדוד, שתתארח באצטדיון המושבה אצל מכבי פתח תקווה (20:10, שידור ישיר בספורט1). באשדוד יודעים שהחשבון הוא פשוט. גורם במועדון סיפר: "הפער ממכבי פ"ת שמעל לקו האדום הוא חמש נקודות. הפסד יוריד אותנו כבר בשבת. ניצחון שלנו יוריד את הפער לשתי נקודות, והחלום לנס יימשך. תיקו הוא כמעט כמו הפסד. אנחנו נאחזים בתקווה".

מחר (שלישי) יפורסם מי יהיה שופט המשחק, אבל אחרי פרשת הקיפוח לכאורה של השופט אוראל גרינפלד, וההחלטה של מנהלת הליגה שלא לשלוח למשחק ניידת VAR, זהות השופט כבר מעניינת פחות את האשדודים אשר מקווים שיהיה שינוי בהחלטה גם בשל הפנייה של מכבי פתח תקווה להוסיף שופטי וידאו למשחק.

המאמנים אבי בוחבוט ומשה אוחיון החזירו אתמול את השחקנים לאימונים לאחר שלושה ימי חופשה, ומבחינת הצוות המקצועי משימת ההישרדות היא מעשית. שחקן בקבוצה אמר: "נגיע למשחק כדי לנצח, ואם נעשה זאת הכול יהיה פתוח. כבר היו בעבר סיפורים שנכנסו להיסטוריה ואנחנו צריכים להרים את הניצחון מהדשא".

שחקני מ.ס. אשדוד.
שחקני מ.ס. אשדוד. "צריכים להרים את הניצחון לדשא" (מאור אלקסלסי)

הקשר יובל יעקובוביץ' שהורחק בכרטיס אדום נגד בני סכנין לא ישחק, ואל ההרכב אמור לקפוץ דין דוד אשר סיים עונש הרחקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי