מנדז'ק בפוסט: "מתי הפועל חיפה ניצחה בליגה בפעם האחרונה?"

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | Gettyimages

הקמרוני התגרה ביריבה העירונית דרך הרשתות החברתיות: "תיזהרו, אחרת ניפגש רק בגביע בעונה הבאה". כובש שער הניצחון שון וייסמן יחדש את השיחות עם המועדון וסיפר למקורביו שהוא מעוניין להמשיך

(גודל טקסט)
דקות ארוכות חגגו שחקני מכבי חיפה ביחד עם הקהל בסיום הניצחון הגדול על הפועל באר שבע, 0:1 שהחזיר את הירוקים למקום השני וגם הפך את הקבוצה מהכרמל לראשונה שניצחה פעמיים את באר שבע במגרש הביתי שלה.


במועדון החמיאו למאמן מרקו בלבול, שהגיע מוכן למשחק וידע לבצע שינויים במהלך המשחק לאחר ההרחקה של אטיין ריינן, ומנגד ביקרו את החלטתו של שופט המשחק אלי חכמון להרחיק את הבלם וציינו כי היה נכון יותר לשלוף צהוב להולנדי.


ובחזרה לבלבול, עליו אמרו במועדון: "זלזלו בו לאחר שלושה הפסדים בפלייאוף העליון והוא המשיך לעבוד קשה ויסודי והיום הוכיח מי הקבוצה הטובה בארץ אחרי מכבי תל אביב". מעבר למאמן, במועדון שיבחו גם חלק מהשחקנים על הופעתם וביניהם השוער גיא חיימוב שחזר לשער הקבוצה לאחר שבשבוע שעבר הודח מההרכב. "גיא חיימוב הוא היה ונשאר שוער מכבי חיפה בזכות והציל את הקבוצה בנגיחה של חנן ממן", אמרו בכרמל. גם בלבול עצמו היה נחרץ בעניינו של השוער כאשר אמר: "גיא חיימוב הוא השוער הראשון שלי".



ריינן. בכרמל ביקרו את החלטתו של חכמון (דני מרון)


מי שעוד זכו למחמאות היו הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק, קרים פריי ושון ויסמן. האחרון כלל לא היה אמור להיות בסגל למשחק ונכנס רק ברגע האחרון לאחר שמוחמד עוואד נפצע ולא יכול היה ליטול חלק במשחק. כידוע, ויסמן עלה כמחליף וכבש את שער הניצחון של הירוקים. "שון מקצוען וכל עוד הוא במכבי חיפה, אז הוא עובד קשה" אמרו בסביבתו של השחקן.


כידוע, לאחרונה ישנה מחלוקת בין השחקן לבין מכבי חיפה לגבי החוזה החדש ובימים האחרונים השיחות אף הופסקו. כעת, לאחר השער בבירת הנגב, מתכוונים בחיפה להגיש הצעה משופרת לשחקן. השחקן טען אתמול בסיום המפגש כי הוא ישמח להישאר בקבוצה ולהמשיך תחת בלבול.


ובעוד ויסמן חוגג את שער הניצחון והאפשרות שכעת ישופרו תנאיו, מי שהתאכזב אתמול הוא החלוץ ירדן שועה שהוחלף במהלך המחצית השנייה ונראה כעוס על הספסל. עם זאת, האחרון זכה למילות הרגעה משחקני הספסל וממאמן הכושר ערן שאדו ובצוות המקצועי צפויים שלא להתייחס כלל לאירוע.


שועה חוגג בסיום. בצוות לא מתכוונים להתייחס לאכזבתו מהחילוף (דני מרון)


היום, פחות מ-24 שעות לאחר הניצחון הגדול, ג'ורג' מנדז'ק הקשר הקמרוני של הירוקים המשיך את הסכסוך העירוני כשהעלה פוסט מתגרה בהפועל חיפה דרך הרשתות החברתיות: "שאלה לאלופים.. מתי הפועל חיפה ניצחה לאחרונה בליגה?.. תיזהרו, אחרת בשנה הבאה ניפגש רק בגביע"



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

question for a champion! When was the last @hapoelhaifafc victory? tic tac tic tac tic tac; be careful, otherwise you will only meet in cup next season because in the league this may be complicated never the first league teams play with those of the 2nd league

A post shared by G.C Mandjeck 14 (@14_georgesmandjeck_off) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי