ב"ש מאוכזבת מהאסלביינק, שהר: "ה-VAR הורס את האותנטיות"

בן שהר, חנן ממן
בן שהר, חנן ממן | דני מרון

האלופה היוצאת השלימה שלושה משחקים ללא ניצחון על מכבי חיפה ובעקבות ההפסד השני בטרנר ירדה למקום השלישי. ההולנדי שהוחלף בדקה ה-39 יקבל את ברכת הדרך אם יבקש לעזוב, ויטור צפוי לשוב נגד נתניה. סאבו ייענש

(גודל טקסט)

מעבר לעובדה שנכנעה בטרנר פעמיים למכבי חיפה, הפועל באר שבע גם לא הצליחה העונה לכבוש אפילו פעם אחת מול הירוקים. גיא חיימוב, האקס המיתולוגי, שמר בשלושת המפגשים האלה על רשת נקייה והירוקים זכו בשבע מתוך תשע נקודות אפשריות בשלושת המשחקים.

יש שיגידו שדווקא מול קבוצתו הקודמת חיימוב מגיע מפוקס ומפגין חוסן מנטאלי. בכל פעם שהוא רואה מולו את האדום הבאר שבעי, חשוב לו כנראה להוכיח משהו למישהו. אמש, כמו בשני המשחקים הקודמים מול חבריו לשעבר, חיימוב היה בלתי ניתן להכנעה, וכשפעם אחת הכדור בכל זאת חלף על פניו וחדר פנימה, מערכת ה-Var הצילה אותו.

בעת שחיימוב עזב את תחומי טרנר מחויך מאוזן לאוזן, בן שהר התקשה להסתיר את התסכול על המערכת שגזלה ממנו את שערו ה-15 העונה. "ההרגשה לא טובה ולא קלה אחרי פסילה של שער", אמר הכובש המצטיין של האדומים. "בהתחלה אתה באופוריה של גול ולוקח לך כמה דקות לחזור לעצמך. אולי ה-Var הורס לפעמים את האותנטיות, אבל אין מה לעשות. זה הפורמט החדש".


כנראה שחשוב לו להוכיח. חיימוב (דני מרון)

ועוד אמר מלך השערים בעקבות ההפסד שהוריד את קבוצתו למקום השלישי: "יותר מבאס שהפסדנו במשחק שהיינו בו טובים עד רחבת ה-16. כמו שהגענו למקום השני אחרי שהיינו במקום השישי והשביעי, כך נמשיך. נשארו חמישה מחזורים ואסור לאבד נקודות".

בהמשך התייחס שהר לפרסומים על מועמדותם של חלוצים זרים למקום עבודתו: "אני לא חושב על הפרסומים לגבי חיזוק. זה קורה כבר ארבע שנים, בכל חלון של ינואר ובכל קיץ. הפועל באר שבע צריכה חלוצים טובים".


שהר כבר חגג שער יתרון, ה-VAR פסל. "הורס את האותנטיות" (דני מרון)

באר שבע מכוונת לשוק הזרים ובוחנת מספר מועמדים לחיזוק. מנגד, החלוץ נייג'ל האסלביינק רשם שוב הופעה מאכזבת והוחלף בדקה ה-39. בטרנר ציפו מההולנדי להרבה יותר יחסית לסכום הגבוה שהושקע ברכישתו מקריית שמונה, וההערכה היא שאם השחקן ימצא יעד חדש ויבקש לעזוב לא יעמדו בדרכו.

הבלם מיגל ויטור שלא שותף אתמול בגלל פציעה, מתוכנן לחזור לסגל לקראת המחזור הקרוב, ביום ראשון מול מכבי נתניה. בקבוצה מקווים שהבלם הפורטוגלי יצליח לסיים את העונה בשלום, ולא ייפצע בחמשת המחזורים הקרובים, כדי שניתן יהיה לבנות עליו לקראת העונה הבאה. אריק סאבו, שספג אדום ישיר, השני שלו העונה, יורחק אוטומטית משני משחקים ויזומן גם לוועדת משמעת פנימית.

אלונה ברקת בלטה אמש בהיעדרה, כשלא הגיעה לאצטדיון, מה שעורר סימני שאלה בקרב האוהדים שעוקבים בדריכות אחר תנועותיה והתבטאויותיה מאז הבחירות, שהשאירו אותה ואת מפלגת הימין החדש מחוץ לכנסת. בסביבתה של ברקת הסבירו שהיא יצאה לחופשה שהייתה מתוכננת מראש. מחזיק זכויות הניהול, אסי רחמים, ערך אמש טבילת אש ראשונה בפן הטקסי כשהעניק לפני שריקת הפתיחה מגן הוקרה ליושב ראש "איחוד והצלה" על פעילותו החשובה של ארגונו.


האסלביינק. לא ימנעו ממנו לעזוב אם יבקש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי