אופטימיות בסכנין לגבי כשירותו של גאדיר מול הפועל חיפה

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | מאור אלקסלסי

החלוץ ערך אימון חלקי והתקווה היא כי יהיה כשיר למשחק, שכל תוצאה פרט לניצחון תוריד את הקבוצה רשמית ללאומית. ראדי ינסה לשוב לאימונים, שביט לשחקנים: "לא רוצים לסיים את העונה כבר ביום שבת"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין חזרה לאימוניה והחלה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל חיפה, כשבמועדון מודעים לכך שכל תוצאה פרט לניצחון תוריד את סכנין כבר במחזור הקרוב לליגה הלאומית.

המאמן אלדד שביט ממשיך בשיחות המוטיבציה שלו עם השחקנים: "אנחנו לא רוצים לסיים את העונה בשבת הקרובה וצריכים לבוא לכל משחק במטרה לנצח. אנחנו קבוצה מספיק טובה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה לבטח במגרש הביתי שלנו", אמר המאמן לחניכיו.

במועדון עדיין לא יודעים איזה סגל יתייצב למשחק מול הפועל חיפה, כאשר אלבין פנישי ייעדר בגלל צהובים ומעבר לכך הקשר מהראן ראדי והחלוץ מוחמד גאדיר נמצאים בספק בגלל פציעה. ראדי פצוע בשריר התאומים וינסה לחזור להתאמן בימים הקרובים כדי לראות אם יוכל ליטול חלק במשחק. לעומתו, גאדיר חזר להתאמן אתמול ואף ערך אימון חלקי ובקבוצה אופטימיים כי יוכל לשחק מול הפועל חיפה. "גאדיר מבין את חשיבות המשחק ולא ירצה לפספס אותו" אמרו בקבוצה.


ראדי. ינסה לשוב לאימונים (דני מרון)

בנושא אחר, במועדון הבהירו לאחרונה כי כלל לא מדברים על העונה הבאה ורק לאחר שיידעו באיזה ליגה ישחקו רק אז יתחילו לגבש את התקציב וסגל השחקנים. "אנחנו מודעים שיש לנו שחקנים תחת חוזה ואם הצוות הניהולי והמקצועי ירצה בו אז הם ישחקו גם בליגה השנייה" אמרו בסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי