בסיום המשחק נמנע נגד חדרה עימות בין עמוס לאלקסלסי

דני עמוס
דני עמוס | דני מרון

שני השוערים של נתניה קיימו חילופי דברים אך בהתערבות מספר שחקנים, השניים לא הגיעו לעימות פיזי והם צפויים להגיע לוועדת משמעת במועדון. מחמאות להיקה, מאמן נבחרת ליטא יצפה במלמד בגמר הגביע

(גודל טקסט)

במכבי נתניה יצאו מרוצים מהעובדה שגברו אמש (שלישי) 2:3 על הפועל חדרה, קטעו רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון ובעיקר חזרו למאבק על הכרטיס לאירופה דרך הליגה. מנגד, בקבוצה יצאו ברגשות מעורבים לאחר מחצית שנייה שכללה לא מעט דפיקות לב, בה הקבוצה איבדה יתרון משולש והוסיפה לדפיקות הלב עם הרחקה מיותרת של הקשר ניקו אולסק.

"אנחנו קבוצה מזוכיסטית. הצגנו מחצית ראשונה עם קונצרט של כדורגל, הזזנו את הכדור בצורה מדהימה ופתאום למחצית השנייה עלינו שאננים ונלחצנו" אמרו שחקנים במועדון. "כנראה שזה המחיר של חוסר הניסיון". מי שנראה עצבני הוא השוער דני עמוס, שספג שני שערים במחצית השנייה ולקח זאת בצורה לא קלה.

הבשורה הגדולה מהמשחק מגיעה מכיוונו של הקשר יחמיר היקה. האלבני, שאכזב בתחילת דרכו, סוף סוף הצדיק את הגעתו ותופקד כמעין חלוץ שני, מה שעזר לו לכבוש צמד. הקשר, שהצטרף לנתניה בחודש ינואר, רצה חוזה ארוך טווח במועדון, אך הסכים "להתפשר" על חוזה לעונה וחצי ומנגד לספורט1 נודע שזכה לסעיף מיוחד בחוזהו: אם בעונה הבאה האלבני יגיע למאזן של 15 שערים ובישולים (ביחד), חוזהו יוארך אוטומטית. "יש בו משהו" אמרו בקבוצה. "גם נגד מכבי חיפה הוא לא היה כל כך רע, פשוט התוצאה וההפסד גרמו לזה להיראות ככה. זה היה די ברור שבסוף הוא יראה את היכולת שלו".


שערים ראשונים בליגת העל. יחמיר היקה (דני מרון)

מי שעוד זכה למחאות הוא המגן הימני מוחמד זבידאת, שבישל את השער הראשון להיקה: למרות שבנתניה עדיין לא עוסקים בהכנות לעונה הבאה, עד גמר הגביע, במועדון התקבלה החלטה עקרונית לממש את האופציה על זבידאת, שאם לא תהיינה הפתעות, ימשיך שנתיים נוספות.

גם מוטי ברשצקי, ניצל את הצ'אנס שקיבל וכבש את השער השני, כשבנוגע אליו, בנתניה קיימת שביעות רצון מיכולתו, אך כזכור בנתניה יצטרכו לשלם להפועל ת"א סכום של 600 אלף שקלים עבור רכישתו, סכום שנכון לרגע זה האדומים יסרבו להפחית.

הקשר אביב אברהם, הוחלף במחצית לאחר שמתח בחימום את שריר הירך האחורי והתעקש לעלות עם כדורים משככי כאבים. הקש צפוי להיבדק היום ע"י הצוות הרפואי כדי לשלול פגיעה חמורה. יונס מלדה, ספג באימון המסכם חבלה בברכו ולכן לא נכלל בסגל, אך בבדיקת MRI שהספיק החלוץ לעבור לא נמצאה פגיעה חמורה.


לא סובל מפציעה חמורה. יונס מלדה (דני מרון)

בעניין אחר, החלוץ גיא מלמד יזכה למעקב של מאמן נבחרת ליטא, ולדאס אורבונאס, לקראת סבב הזימונים הקרוב למוקדמות יורו 2020. זו לא הפעם הראשונה שמלמד זוכה למעקב מהנבחרת, כאשר כבר בתקופתו במכבי פ"ת, נעשו ניסיונות בתיווכו של מינדאוגאס פאנקה, לשדכו לנבחרת, בה הוא יכול לשחק מתוקף הדרכון הליטאי בו הוא מחזיק. מאמן הנבחרת, יגיע לגמר גביע המדינה על מנת לצפות בו.

בנתניה יחלו הבוקר בהכנות למשחק החשוב ביום ראשון באצטדיון טוטו טרנר נגד הפועל באר שבע, במה שיהפוך לקרב על המקום השלישי. לצוות המאמנים צפויה דילמה לא פשוטה, כשפאטוס בצ'יראיי, ויקי כחלון ועלי מוחמד יחזרו מהרחקה. השחקנים יערכו היום אימון שחרור, שלאחר מכן יזכו ליום חופש בחמישי.

בינתיים, אוהדי נתניה סיימו את כל 500 הכרטיסים הנוספים שהוקצו להם לגמר הגביע ע"י ההתאחדות לכדורגל ובקבוצה פסימיים לגבי האפשרות שיקבלו כרטיסים נוספים.


יזכה למעקב ממאמן נבחרת ליטא בגמר הגביע. גיא מלמד (דני מרון)

"אני חושב שבכללי, זו תוצאה טובה עבורנו" סיפר בסיום המגן השמאלי ג'ונתן בורנשטיין. "במחצית הראשונה הכדורגל שלנו היה טוב מאוד. בחצי השני הם מצאו מרווחים אצלנו אבל שלוש הנקודות הן החשובות ויהיה נוח יותר עכשיו לתקן את מה שקרה במחצית השנייה. במחצית השנייה שאיבדנו כדורים, לא לחצנו מספיק את שחקני חדרה והם הגיעו למצבים מסוכנים מול ההגנה שלנו".

הפן המנטלי והמחשבה על גמר הגביע: "כולם מדברים על להישאר מרוכזים בליגה כי גמר הגביע עוד רחוק ויש לנו עוד משחקים לשחק. זה לא פשוט כשאתה לא מנצח משחקים, אבל צריך להסתכל על כל משחק כמשחק שבו אנחנו צריכים לנצח, ורק ככה נגיע לגביע במומנטום חיובי".

ג'ונתן בורנשטיין מרוצה מהתוצאה (עדי אבישי)

על היקה: "דיברנו מעט. גם לי היה קשה בתחילת הדרך שלי כאן ויש בינינו דמיון. צריך להתרגל למנטליות שונה וזה לוקח זמן. הוא צריך למצוא את מקומו ובמשחק הזה הוא מצא שטחים והגיע למצבים של אחד על אחד. זה היה נחמד לראות אותו מקבל מחמאות מכל השחקנים".

בסיום המשחק נמנע עימות בין השוער הראשון דני עמוס לשוער השני גולן אלקסלסי. השוער שיצא עצבני מהמשחק בעקבות השערים שספג, קיים חילופי דברים עם אלקסלסי אך בהתערבות מספר שחקנים, השניים לא הגיעו לעימות פיזי והם צפויים להגיע לוועדת משמעת במועדון.

עמוס התעמת אלקסלסי בסיום המשחק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי