מכבי חיפה סימנה את יואב ג'ראפי כמועמד לעונה הבאה

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי. ימשיך על הספסל? | דני מרון

השוער של אשדוד עשוי להגיע במידה ועומרי גלזר יבקש לצאת בהשאלה. בלבול צפוי לערוך שיחה עם השחקנים, מעמדו של מנדז'ק מתחזק. גורפינקל יחזור מההשאלה בהפועל חדרה

(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה תחזור היום מכבי חיפה לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת המשחק ביום שני מול בני יהודה. במועדון הירוק אומנם מרוצים מהניצחון היוקרתי על הפועל באר שבע אבל מבינים כי בכדי להישאר במקום השני תצטרך לנצח גם במושבה יריבה נוספת על הכרטיס באירופה. המאמן מרקו בלבול זכה למחמאות רבות בעקבות ניצחון נוסף בטרנר, צפוי לערוך שיחה עם שחקניו ולדבר על מספר איבודי הכדור של הקבוצה, בעיקר במחצית הראשונה.

מי שפחות שמח מהניצחון בבירת הנגב הוא השוער עומרי גלזר. האחרון היה בטוח כי יפתח במשחק מול באר שבע אך לבסוף החליט בלבול להחזיר לשער את חיימוב שהצטיין במשחק ולאחר מכן אף ציין המאמן כי חיימוב מבחינתו הוא השוער הראשון של חיפה.

בסביבתו של גלזר מספרים כי במצב הזה יבקש השוער הצעיר לצאת בהשאלה לעונה הבאה בכדי לצבור דקות משחק, ובירוקים כבר סימנו את שוער מועדון ספורט אשדוד, יואב ג'רפי כמועמד להגיע למועדון. בחיפה מעריכים כי בעקבות הירידה הצפויה של האשדודים לליגה הלאומית, מחירו של ג'רפי יירד וזאת תהיה עסקה משתלמת עבור אחד השוערים המוכשרים בישראל.


יהב גורפינקל בניצחון על מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

"כל ההחלטות יתקבלו לקראת סיום העונה או לאחר שתסתיים העונה" אמרו במועדון. למרות זאת, מי שמחזק את מעמדו לעונה הבאה הוא הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק שהופך לאחד הזרים האיכותיים של חיפה ואחד השחקנים החשובים בפאזל של בלבול.

כפי שפרסמנו נציגי השחקן כבר נפגשו עם ראשי חיפה והצדדים מחכים להחלטת אופ"א בנושא התרת חוזהו של השחקן מספרטה פראג. בכל זאת נראה כי הירוקים ינסו להשאיר את הקמרוני גם בעונה הבאה. שחקן נוסף שאמור להצטרף למועדון, הוא יהב גורפינקל, המגן שמושאל להפועל חדרה וגדל בכפר-גלים, השתלב מצוין העונה אצל ניסו אביטן וצפוי להתמודד על מקום ברוטציה בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי