קורצקי: "לא רוצים חלילה להסתבך, אלא שהכל יהיה תלוי בנו"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

מאמן הפועל רעננה לקראת המשחק בשבת נגד הפועל ת"א (החל מ-20:20, ישיר בספורט3): "מודעים לחשיבות המשחק, חסר לנו ניצחון אחד כדי להישאר באופן סופי"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח בשבת את הפועל תל אביב באצטדיון רמת גן (החל מ-20:20, ישיר בספורט3) ובמועדון מצפים כי לפחות 3500 אוהדים יגיעו למשחק, כמובן שרובם אוהדי הפועל תל אביב.

המאמן מנחם קורצקי, שאמור לאחר הבטחת ההישארות לחתום רשמית על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות, אמר לקראת המשחק: "הניצחון מול הפועל חיפה החזיר את הביטחון אצל השחקנים, יחד עם זאת עדיין לא סיימנו את העונה. אנחנו כל הזמן שואפים להמשכיות של היכולת ולשמור על ההרכב. אנחנו צריכים עוד ניצחון אחד כדי להישאר בליגה באופן סופי.

"השחקנים מודעים לחשיבות של המשחק מול הפועל תל אביב ביום שבת ואנחנו רוצים שהדברים יהיו תלויים בנו ולא חס וחלילה להסתבך או להלחיץ את המערכת. אנחנו צריכים להמשיך באותה צורה ויכולת כמו נגד הפועל חיפה כדי לעשות סיום עונה כמו שצריך ולשם אנחנו שואפים", סיכם קורצקי.


קורצקי. שלוש נקודות מהישארות וחוזה חדש (אודי ציטיאט)

גם ירדן כהן דיבר לפני המשחק מול הפועל תל אביב בשבת: "היה מאוד חשוב לנו לנצח את המשחק מול הפועל חיפה לפני הפגרה כדי להתרחק מהקו האדום. אז אין ספק שהניצחון היה מתוק וחשוב והחזיר לשחקנים את הביטחון להמשך הפלייאוף. הקבוצה נערכת למשחק בשבת מול הפועל תל אביב כמו לכל משחק- ברצינות רבה, הפועל תל אביב היא קבוצה טובה ויהיה משחק קשה אבל הצוות המקצועי מכין אותנו בצורה טובה ונבוא מוכנים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי