גיא לוזון: "לא יהיה VAR? חיינו בלי זה במשך עשרות שנים"

גיא לוזון
גיא לוזון | תומר חבז

מכבי פ"ת תוכל להבטיח רשמית את מקומה בליגת העל בעונה הבאה בשבת נגד אשדוד, המאמן בחר שלא להתייחס לדרישת מועדונו להשתמש במצלמות גם בפלייאוף התחתון: "שכחנו את ההפסד לבית"ר". במבוק כשיר

(גודל טקסט)

כשהיא עדיין נמצאת בסכנת הירידה, מכבי פתח תקווה תארח ביום שבת את מ.ס אשדוד למשחק שיכול להבטיח את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה באופן רשמי. לקראת המשחק, הבוקר (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן גיא לוזון.

"חשיבות המשחק ברורה לכולם", הבהיר לוזון, "מהרגע שאני כאן אנחנו נמצאים בסוג כזה של משחקים וברור שזה משחק שנעשה בו הכל כדי לנצח ולסיים את העונה".

על אי השימוש ב-VAR למרות דרישת הקבוצה: "אני לא מתעסק בשיפוט. חיינו בלי ה-VAR עשרות שנים. אני מעדיף להתעסק במה שאני יכול להשפיע בו".


מתעסק במה שהוא יכול להשפיע עליו. לוזון (תומר חבז)

על היריבה ומקרה רומן הבראן: "שתי הקבוצות יגיעו בשיא המוכנות במטרה להשיג את התוצאה הרצויה עבורן. שום דבר מחוץ למגרש לא ישפיע. המומנטום שלהם? המצב בפלייאוף הוא פחות או יותר שוויוני והקבוצות באותו סוג של מומנטום".

על התבוסה לבית"ר: "שכחנו כבר מהמשחק הזה. הוא היה לפני שבועיים ובמהלך השבועיים הללו התרכזנו רק באשדוד ותיקנו את הליקויים שהיו. אין קשר בין מה שהיה לבין מה שיהיה".

פרנק במבוק, שסבל מכאבים במפשעה, עבר במהלך היום בדיקת אולטרסאונד ממנה עלה כי לא מדובר בפציעה חמורה והקשר צפוי להיות כשיר למשחק בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי