רפואה וקלינגר מועמדים בכירים לאמן את עירוני קריית שמונה

עירוני קריית שמונה
עירוני קריית שמונה | דני מרון

ההסתבכות החוזרת בתחתית הביאה לכך שהבעלים איזי שירצקי החליט שתומר קשטן לא ימשיך והוא מחפש מועמדים אחרים. שחקן בקבוצה: "יש לנו הזדמנות לקחת נקודה במחזור הקרוב, אחרת תהיה קטסטרופה גדולה"

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה ממשיכה להסתבך בתחתית ליגת העל לאחר שנוצחה אמש 1:0 במגרשה הביתי על ידי בית"ר ירושלים. כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה, ובעקבות ניצחונה המפתיע של מ.ס.אשדוד, התקרבה קרית שמונה מרחק שלוש נקודות בלבד  מהקו האדום. במחזור הקרוב, יארחו הצפוניים את הפועל רעננה, שהבטיחה אתמול (שבת) רשמית עוד עונה בליגת העל, דבר שאולי עשוי להקל על קבוצתו של איזי שרירצקי במאמציה לשרוד עונה נוספת.

"אנחנו מתעקשים לסבך את עצמנו בכוח", אמר שחקן בקבוצה. "כבר היינו רחוקים שש נקודות מהקו ובמקום לנצל את המומנטום, אנחנו שוב מסובכים. יש לנו הזדמנות במחזור הקרוב, בבית שלנו, לקחת נקודות נגד רעננה, אחרת יכולה לקרות קטסטרופה גדולה", הוסיף השחקן.

ההפסד אמש, וההסתבכות החוזרת במאבק הירידה, יגרמו לבעלים איזי שירצקי, שלא להציע למאמן תומר קשטן קדנצייה נוספת ושני השמות החמים שנמצאים על הפרק והפכו למועמדים מובילים, הם ניר קלינגר שכמעט בוודאות לא ימשיך בבית"ר וקובי רפואה, מאמנה של הפועל תל אביב, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת אצל האדומים, אך מערכת היחסים הרעועה שלו עם הבעלים איציק ושרון ניסנוב, עלול להביא בקרוב לסיום דרכו במועדון. כמובן שמועמדותם של קלינגר ורפואה באה בחשבון, רק במידה וקרית שמונה שורדת עונה נוספת בליגה ואם חלילה הקבוצה תרד, יחפש שירצקי מועמדים אחרים, זולים בהרבה.


תומר קשטן. לא ימשיך (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי