בבני סכנין מבהירים: "אבו יונס ודוכי טעו, אבל לא ינטשו"

אבו יונס
אבו יונס | דני מרון

במועדון מעכלים את הירידה הצפויה לליגה הלאומית וכבר נערכים לעונה הבאה, שתיפתח בגירעון של כחצי מיליון שקל. חלאיילה ייבדק, פלאח ככל הנראה לא יחזור לשחק העונה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין חזרה להתאמן היום (שני) לאחר ההפסד הביתי הכואב מול הפועל חיפה בשבת האחרונה, שקבע כמעט בוודאות שהקבוצה תרד לליגה הלאומית. במועדון כבר לא חולמים על נס שישאיר אותם בליגה ומפנימים שבמשחק החוץ מול הפועל תל אביב הקבוצה יכולה לרדת רשמית, ואם לא בסוף השבוע אז במחזור האחרון בו תארח את עירוני קריית שמונה.

המאמן אלדד שביט שוב ייאלץ להסתדר עם הרכב חסר במשחק הקרוב, כאשר הבלם סארי פלאח שנפצע באימון המסכם לקראת הפועל חיפה ככל הנראה סיים את העונה. גם הקפטן חאלד חלאיילה שנפצע בברכו והוחלף והחלוץ מוחמד גאדיר פצועים ועשויים להיעדר.

לאור הסיכויים הקלושים לשרוד, במועדון כבר החלו לפזול לעונה הבאה. למרות שעיקר הכישלון רשום על ההנהלה, נראה כי היו"ר מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד דוכי יובילו את הקבוצה גם בליגה הלאומית. "כולם מבינים, כולל חברי ההנהלה, שהם עשו העונה טעויות קשות, אבל למדו מהן ולא נראה שהם ינטשו את סכנין", אמר גורם במועדון. בקבוצה מבינים כי יצרכו לבצע שינויים בסגל ושחקנים בעלי חוזה גבוה יקבלו אישור לחפש קבוצה בליגת העל. בנוסף בסכנין הודו כי הקבוצה תפתח את העונה הבאה בגירעון של כחצי מיליון שקלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי