קונסטנטין: "יצאנו פראיירים", חזיזה: "הייתי צריך לכבוש שלושער"

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | עדי אבישי

בבני יהודה מאוכזבים מהתיקו 2:2 נגד מכבי חיפה. המגן: "החמצות הן חלק מהמשחק. יש כאן חבורת לוחמים שנותנת הכל, הייתי ראשון לברך את יאקוב אחרי הפנדל". סורו עשוי להיעדר מהמשחק הבא על מנת לא להחמיץ את הגמר"

(גודל טקסט)
אנשי בני יהודה ירדו מהמגרש אתמול (שני) לאחר התיקו 2:2 נגד מכבי חיפה עם המון תסכול ואפילו כעס, על כך שהקבוצה לא ניצלה את המחצית הראשונה המצויינת כדי להכריע את המשחק ולסיים אותו עם ניצחון. זו היתה אחת המחציות הטובות ביותר של הזהובים העונה, לאחר שהביכו שוב ושוב את הגנת חיפה והגיעו לארבעה-חמישה מצבי הבקעה מצויינים אותם החמיצו דולב חזיזה, יאקוב סילבסטר ומאוויס צ'יבוטה.


"לא ייאמן שלא ניצחנו את המשחק הזה", אמר גורם במועדון. "במקום לתת לחיפה שלוש-ארבע חתיכות בחצי הראשון, קיבלנו שוויון טיפשי והחזרנו אותם למשחק. לפי המצבים במחצית הראשונה, היה צריך להיגמר 1:4. זה ממש מתסכל", הוסיף הגורם.


מלבד התיקו ואיבוד שתי הנקודות, מה שהדאיג את הכתומים בסיום היתה פציעתו של מאויס צ'יבוטה, שנפל בהתקפה האחרונה על ברכו וחש כאבים עזים. צ'יבוטה בקושי דרך על הרגל ביציאתו מהאצטדיון ואמר שרק אחרי שייבדק הוא יבין את חומרת הפציעה. במועדון סיפרו שצ'יבוטה מרגיש כאבים בברכו במהלך החודש האחרון ואף עבר צילום MRI שלא הראה ממצאים כלשהם של פגיעה ברצועות או במיניסקוס, וכעת הוא צפוי כאמור לעבור בדיקה נוספת, כדי לוודא שלא נגרם נזק מהנפילה אתמול.


צ'יבוטה. יעבור בדיקות נוספות (עדי אבישי)
צ'יבוטה. יעבור בדיקות נוספות (עדי אבישי)


הקשר דולב חזיזה נראה מתוסכל מאוד ביציאתו מהאצטדיון, ולאוהדים שעמדו ביציאה אמר: "זה משחק שהייתי צריך לסיים אותו עם שלושער".


החל מהשבוע יעשו בקבוצה חישובים של עומס וצהובים, בכל הנוגע למשחק הגמר שיערך בעוד שבועיים. הקשר איסמעילה סורו צבר אמש את הכרטיס הצהוב הרביעי שלו ויתכן שלא ישחק במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי תל אביב כדי לא לסכנו בצהוב חמישי שיגרום לו להחמיץ את הגמר.


"יצאנו עם רגשות מעורבים מהמשחק", אמר המגן שי קונסטנטין, "יכולנו לסיים את הסיפור במחצית הראשונה, אבל החמצות זה חלק מהמשחק. אני גאה בכל מי ששיחק, יש כאן חבורת לוחמים. אני מודה, במחצית הראשונה יצאנו פראיירים. חד משמעית, אם היינו נותנים את ה-1:3 שהיינו צריכים במחצית הראשונה המשחק היה הולך לכיוון שלנו גם במחצית השנייה. זה הכדורגל, אין מה לעשות".


קונסטנטין.
קונסטנטין. "אצל אבוקסיס אתה דרוך גם באמצע הלילה" (עדי אבישי)


השמירה על דריכות בליגה מבלי להתרכז רק בגביע: "אני יכול להגיד שאצל יוסי אבוקסיס אתה דרוך גם באמצע הלילה. כל אימון אצלנו זה לתת 100%, עם דריכות מלאה, יש פה חבורת שחקנים מקצוענים שלא מורידים את הראש לרגע. רואים את החיבור שלנו ליוסי על המגרש. גם בעמידה הטקטית וגם ברצון שלנו להוכיח לו. אנחנו נהנים איתו".


פער חמש הנקודות שנפתח מהמקום שמוביל לאירופה: "יש עוד 12 נקודות בקופה ונעשה את כל המאמצים להגיע לאירופה דרך הליגה".


הפנדל שבעט סילבסטר: "כבשתי העונה ארבעה פנדלים, אבל יאקוב ביקש לבעוט ופרגנתי לו מכל הלב. גול זה גול של כל הקבוצה. אני הראשון שקפץ עליו לברך אותו אחרי השער".


קונסטנטין וסילבסטר.
קונסטנטין וסילבסטר. "פרגנתי לו מכל הלב" (עדי אבישי)


בנושא אחר, אשר אברמוב, אביו של בעלי הקבוצה ברק אברמוב, הלך לעולמו הבוקר. המועדון פרסם הודעת תנחומים בעמוד האינסטגרם הרשמי של הקבוצה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מועדון הכדורגל, בני יהודה ת"א, מרכין את ראשו על לכתו בטרם עת של אביו של ברק אברמוב, אשר אברמוב ז"ל, שנפטר הבוקר לאחר מאבק במחלה קשה. בן 74 היה במותו. מועדון הכדורגל, על כל עובדיו, משתתף בצער המשפחה.

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי