הפועל חדרה תבקש את סאן מנחם בהשאלה לעונה הבאה

סאן מנחם
סאן מנחם | מאור אלקסלסי

ראשי חדרה ייפגשו עם אנשי מכבי חיפה ויבקשו את המגן השמאלי שעתידו אצל בלבול לא ברור במקום גורפינקל. מתיאוס ייפגש עם אורן גולן, פערים עם זלקה, מחנה האימונים צפוי להיערך בבולגריה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תחזור היום (שלישי) לאימונים לאחר יום מנוחה, ותפתח בהכנות לקראת המשחק בשבת נגד מכבי נתניה. המאמן ניסו אביטן צפוי להצטרף לאימונים מחר, לאחר שיחזור עם חבר הנהלת הקבוצה איציק טפירו מבולגריה שם בחנו את התנאים למחנה אימונים של הקבוצה בקיץ הקרוב. אביטן וטפירו התרשמו מהמתחם ואף קיבלו הצעה כספית שצפויה לעבור את האישור של הנהלת הקבוצה בימים הקרובים. בינתיים, בהנהלה הביעו שביעות רצון מקבלת ניהול תקין לאחר תיקון הליקויים וכבר שלחו את המסמך למוסדות השונים כגון רשויות הממשלה והטוטו בכדי לקבל חלק מהכספים שעוד מגיעים להם מהשנה שעברה.

במקביל, בקבוצה עובדים כבר על העונה הבאה, וכפי שפרסמנו לראשונה כבר לפני חודש החלו בשיחות עם שחקנים של הקבוצה בהם מעוניין אביטן לעונה הבאה. השוער אוסטין אג'ידה, הבלם דויד מתיאוס ולוסיו צפויים להמשיך עונה נוספת, כאשר בקרוב תיערך פגישה בין הבלם הספרדי ליועץ המקצועי של חדרה אורן גולן. אג'ידה ולוסיו כבר סיכמו מזמן את תנאיהם בקבוצה. גם הקפטן מנשה זלקה נמצא ברשימות של חדרה לעונה הבאה, אך עדיין ישנם פערים כספיים בין הצדדים.

מעבר לכך בימים הקרובים צפויה להיערך פגישה בין ראשי חדרה לראשי מכבי חיפה בה יבקשו אנשי חדרה לשאול מספר שחקנים כפי שעשו העונה. אחת השמות המרכזיים הוא המגן סאן מנחם. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, חיפה הודיעה לחדרה כי רוצה בחזרה את המגן יהב גורפינקל על מנת שזה יפתח את האימונים בכפר גלים ואף עשוי לצאת למחנה האימונים, עם חיפה ובחדרה רוצים מגן אחר. לאחרונה הבינו בחדרה כי מנחם אינו בתכניות של מרקו בלבול ומקווים כי בכרמל יסכימו להשאיל את השחקן.

סאן מנחם. לא בתכניות של בלבול (מאור אלקסלסי)
סאן מנחם. לא בתכניות של בלבול (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי