רפואה: "מבטיח שאשמור על מעמד המאמן". פיפ"א דורשת תשובות בנוגע לווינטרה

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

לקראת המשחק הקריטי בשבת נגד בני סכנין (החל מ-20:20, ספורט1), מאמן הפועל ת"א הודה: "יש אצלנו ירידה דרסטית ביכולת". אנשי המועדון פועלים להסביר את המצב המשפטי להתאחדות העולמית בנושא חוסר התשלום

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשבת נגד בני סכנין (החל מ-20:20 בספורט3), במהלכה המאמן קובי רפואה אמנם לא התייחס לידיעות לפיהן האחים ניסנובים, מבעלי המועדון, הם שיתוו את מדיניות הרכש, אך רמז כי הוא עשוי לעזוב כשאמר: "מבטיח לכם שאשמור על מעמד המאמן".

רפואה אמר תחילה לקראת המשחק הקריטי, שניצחון בו יבטיח לכם עונה נוספת בליגת העל: "יש אצלנו ירידה דרסטית ביכולת, אבל נצטרך לשים את כל הדברים האלה בצד כי יש לנו בשבת משחק שבו אנחנו יכולים לגמור את סיפור התחתית ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה. מבין קבוצות התחתית המצב שלנו הוא הכי טוב, במרכאות, אבל כל שבוע שעובר ואנחנו לא לוקחים נקודות אנחנו אומרים את זה. ביום שבת אני בטוח שהשחקנים יתנו את הכל ונגמור את הסיפור".

עד כמה הלחץ גדול לקראת שבת: "לחץ תמיד יש בהפועל תל אביב וזה לא משנה בכלל. זה משחק קריטי ואני מקווה שנעשה את העבודה שלנו. יש לנו מסקנות מהשבועות האחרונים, אבל זה לא הזמן להתעסק בזה".


יעזוב לאחר הבטחת ההישארות? רפואה (הפועל תל אביב)

החלטת הבעלים שהם ינהלו את השינויים בסגל: "אתם צריכים להבין דבר אחד: יש פה מועדון עם שחקנים ואוהדים. לא אתעסק עם זה עד שנישאר בליגה. אני מבין את השאלות שלכם, אבל אני חושב שככה צריך לנהוג בשביל הקהל, השחקנים והמועדון. לא מתעסק כרגע במי אמר מה. יש לי מה להגיד, אבל זה לא הזמן והמקום. אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד וגם להם לא נגדי. השחקנים, הקהל והמועדון זה הדבר הכי חשוב".

אם הוא שוקל את המשך דרכו בהפועל ת"א בעקבות החלטת ההנהלה לקבוע את מדיניות הרכש: "כמו שאמרתי קודם, לא אגרר לזה ולא אגיב. אני יכול להבטיח לכם דבר אחד – אשמור על מעמד המאמן. נעבור את המשחק בשבת ואז תקבלו את התשובות".

בנושא אחר: במשרדי הפועל תל אביב נמצאות כבר שבועיים תביעות של פיפ"א בנושא חובות העבר שהועברו דרך ההתאחדות לכדורגל מעבר להליך הסנקציות בתביעה של הברזילאי אבדג'י. מדובר בדרישה ללא סנקציות לשלם לבלם היווני לוקאס וינטרה 300 אלף יורו, לגבריאל דוס סנטוס 1.9 מיליון שקלים וכשני מיליון שקלים לנימניה ניקוליץ'. פיפ"א דורשת תשובות בנושא והפועל תל אביב, בשיתוף ההתאחדות לכדורגל, מעבירה את טענותיה להתאחדות העולמית גם בנושא שלושת השחקנים.

בהפועל תל אביב טוענים כי אין מדובר בחוב של הבעלים הנוכחים והתשלום שייך לחברת הראל החזקות, הבעלים הקודמים. אם פיפ"א לא תקבל את ההסבר של פרקליטי הקבוצה, היא צפויה להוביל בקרוב שורה של סנקציות נוספות מעבר לפרשת אבדג'י. בהפועל תל אביב מאמינים כי החוב לא ייפול עליהם, כשאנשי ההתאחדות לכדורגל מעבירים הילוך בהסברים בנושא ובחוקי מדינת ישראל. גורם בהפועל תל אביב: "ההסברים הועברו, הכדור אצל פיפ"א ואנשי הפירוק המודעים לנושא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי