מכבי ת"א הציעה לעטר ולטיבי חוזה לשנתיים בשכר מקוצץ

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

הצהובים החליטו שלא לממש את האופציה האוטומטית בחוזיהם של החלוץ והבלם, אך מוכנים להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת תמורת קיצוץ משמעותי בשכר, כמעט 50 אחוזים. גם לגולסה יוצע חוזה ארוך טווח תמורת קיצוץ

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממתינים להגעת הבעלים מיץ' גולדהאר לישראל בסוף השבוע, לקראת חגיגות האליפות שיחלו במשחק הבית נגד מכבי נתניה בו גם תונף צלחת האליפות ויימשכו למחרת ב"לייב פארק" בראשון לציון, אלא שאז גם תיערך פגישת עבודה בין הבעלים למאמן ולדימיר איביץ' ויואצו ההכנות לקראת העונה הבאה וידונו על השינויים המתוכננים בסגל.

כידוע, איביץ' כבר העביר תכנית עבודה מסודרת לגולדהאר ולאור רצונותיו של המאמן ושיקולי הפייר פליי הפיננסי, הגבלות שעדיין חלות על הצהובים, הוחלט שלא לממש את האופציות בחוזיהם של אלירן עטר ואיתן טיבי, אלא להציע לשניים במקום זה חוזים מקוצצים למשך שנתיים. ההסבר הוא שאם גולדהאר יממש את האופציה, מכבי תשלם לעטר 400 אלף דולר לעונה ולטיבי 450 אלף יורו, ובמכבי ת"א רוצים שהשניים ימשיכו בשכר נמוך יותר בהתאם לשינויים שעובר המועדון גם כתוצאה מהעונש שהוטל על ידי אופ"א.

כעת הוצע  לעטר הוצע חוזה של 250 אלף דולר לעונה למשך שנתיים ואילו לטיבי החוזה לשנתיים יהיה 440 אלף דולר בסך הכל, בשני המקרים החוזה לא כולל מענקים. במכבי תל אביב לא מתכוונים להתגמש בנושא השכר וממתינים לתשובות של השחקנים ונציגיהם במועדון, כפי שבחרו שלא להתגמש מול דרישותיו של אלי דסה שמסיים את חוזהו ומסתמן שיעזוב, למרות ניסיונות להשאירו וכל זאת בשל פערים במו"מ. גם הקשר איל גולסה אמור לקבל בקרוב הצעה חדשה לחוזה ארוך טווח לשלוש שנים וגם הוא יהיה נמוך בהשוואה לחוזהו הקיים.


טיבי. יצטרך להסתפק גם הוא בחוזה מקוצץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי