קנדיל החלים וצפוי לפתוח בסכנין, דרסיליה קיבל את שכרו

מחמוד קנדיל
מחמוד קנדיל | עדי אבישי

במועדון כבר לא מאמינים שיצליחו להישאר בליגה, במיוחד לאור ההרכב החסר בו יגיעו למשחק נגד הפועל תל אביב (שבת, 20:20, ישיר בספורט3). המאמן הגיאורגי החליט שלא לתבוע את הקבוצה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

גם האוהדים הכי אופטימיים של בני סכנין כבר לא מאמינים בסיכויי הקבוצה להישאר בליגה כאשר הקבוצה נמצאת שש נקודות מהקו האדום וצריכה לנצח בשני המשחקים הנותרים נגד הפועל תל אביב בשבת הקרובה (20:20, שידור ישיר בספורט3) וקריית שמונה בשבת הבאה ולחכות להפסדים של קבוצות אחרות בכדי לעשות את אחד הניסים הגדולים בכדורגל הישראלי. "אנחנו בקושי עושים ניצחון אחד בכמה משחקים ופה לעשות שתי ניצחונות בשני משחקים, זה כנראה יותר מדי" אמרו בסכנין.

המאמן אלדד שביט אינו מוותר לשחקניו ועורך אסיפות רבות בכדי לדרבן את שחקניו במשחקים שנותרו עד לסיום העונה. אם לא די בחוסר המוטיבציה אז הקבוצה תגיע למשחק נגד האדומים בהרכב חסר. הבלם סארי פלאח, הקשרים מהראן ראדי וחאלד חלאילה וגם החלוץ מוחמד גאדיר פצועים ולא צפויים ליטול חלק במשחק.

שלושת האחרונים אמנם ניסו להתאמן באופן חלקי ועדיין מתקשים לסיים את האימון. מי שכן ככל הנראה יהיה כשיר הוא השוער מחמוד קנדיל. איהאב גנאים יחסר בגלל צהובים ואילו אלבין פנישי יחזור להרכב הקבוצה.


מסרב להרים ידיים. אלדד שביט (דני מרון)

בנושא אחר, המאמן גיורגי דרסיליה קיבלו את כל שכרו עד לסיום העונה והחליט שלא לתבוע את הקבוצה. בהתחלה רצו בסכנין להגיע להסדר כספי מול המאמן אבל זה דרשו את מלוא שכרו.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד כליבאת, עלי עותמאן, אלבין פנישי, מרון גנטוס, עמנואל אמבולה, גאבר עטאא, אמיר נאסר, ישראל זגורי, שלומי אזולאי ואיברהים ללה.


גיורגי דרסיליה קיבל את שכרו ולא יתבע את בני סכנין (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי