מיכה ואופואדו צפויים לשוב להרכב, ייני יחזור לקישור?

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | לירון מולדובן

קשרי מכבי תל אביב התאוששו מפציעות ומתוכננים לפתוח נגד בני יהודה (ראשון, 20:15 בספורט1), הקפטן שמשחק העונה כבלם תורגל באימונים האחרונים בעמדה בה שיחק בעיקר אצל קרויף. עטר ימשיך בחוד

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים בלבד נותרו לסיום ובמכבי תל אביב רוצים כולם להפוך את העונה הנוכחית בליגת העל לגדולה ביותר בהיסטוריה: לסיים בפער הנקודות הגדול ביותר מהמקום השני ולעשות זאת ללא הפסד. לשם כך היא תצטרך לנצח גם במשחק הקרוב נגד בני יהודה (ראשון, 20:15 בספורט1).

הצהובים יסיימו את העונה במשחקי חוץ קשים נגד מכבי חיפה והפועל ב"ש, והמטרה היא בראש ובראשונה לעבור בשלום את שני המשחקים הקרובים ולהגיע לטקס הנפת הצלחת בשבוע הבא נגד מכבי נתניה ולחגיגות האליפות בעוד שמונה ימים בראשון לציון כשהם בלתי מנוצחים, אירועים אליהם יגיע כידוע גם הבעלים מיץ' גולדהאר.

בסביבת המועדון מודים שישנה צניחה ביכולת בשבועות האחרונים, אבל גם אומרים על הרוטציות של ולדימיר איביץ': "הנפילה היא בעיקר בהתקפה, גם הפציעה של דור מיכה הוכיחה שאין קשר יצירתי שיפעיל את החלוצים וזה מתווסף להיעדרויות של אייל גולסה ואורוש ניקוליץ', אבל השינויים בהגנה דווקא השאירו את הקבוצה בלתי מנוצחת".

בהמשך ישיר לכך, מי שאיבד את מקומו בהרכב ולאחרונה גם בסגל הרחב הוא הבלם המצטיין ותגלית העונה שחר פיבן, שבאימוני הקבוצה מגלה יכולת טובה וההחלטה מתי יחזור לשחק היא של הצוות המקצועי. מתברר שהקפטן שרן ייני מתורגל לאחרונה באימונים כקשר אחורי, מה שאולי יאפשר לבלם לזכות לדקות לפני תום העונה.


ייני בחצי גמר הגביע. ישוב לתפקיד הקשר האחורי? (דני מרון)

בני יהודה מקשה העונה על מכבי ת"א, כידוע למרות משחקים שקולים בליגה שהסתיימו בניצחונות הצהובים בגביע הייתה ידה של בני יהודה על העליונה, אך מסתמן כי השוער דניאל טננבאום ימשיך בין הקורות על חשבון פרדראג ראיקוביץ'. המגן הימני מאור קנדיל סיים עונש הרחקה ואמור לשוב להרכב על חשבון אלי דסה שעדיין לא השיב להצעה של מכבי לחוזה חדש לחמש שנים ובצד שמאל נראה כי אופיר דוידזאדה יועדף על פני אנריק סבוריט, כשבמרכז ההגנה ככל הנראה ימשיך שרן ייני ולצדו אחד מבין ז'אור אמאדור ואיתן טיבי.

כאמור החלק המאכזב לאחרונה הוא הקדמי ושם מסתמן על פי האימונים שדור מיכה וצ'יקו אופואדו יפתחו על חשבונם של אבי ריקן ואיתי שכטר. גם יונתן כהן עשוי לפתוח, כשההחלטה תהיה בינו לבין עומר אצילי.


הרכב משוער:
דניאל טננבאום (פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל, שרן ייני, איתן טיבי (ז'איר אמאדור), אופיר דוידזאדה, דור פרץ, דן גלזר, דור מיכה (אבי ריקן), יונתן כהן (עומר אצילי), צ'יקו אופואדו, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי