סגס וזנטי יפתחו בהרכב בבני יהודה על חשבון סורו וצ'יבוטה‎

איסמאילה סורו עם מאוויס צ'יבוטה
איסמאילה סורו עם מאוויס צ'יבוטה | דני מרון

הקשר מחוף השנהב יפתח על הספסל נגד מכבי ת"א (ראשון, 20:15, ישיר בספורט1) כדי לא לסכנו בצהוב חמישי, בעוד שחקן ההתקפה יקבל מנוחה עקב פציעה בברך. אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "ממש לא ויתרנו על הליגה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה איבדה לאחרונה מעט גובה במאבק הצמרת על המקום השני והשלישי, אך בקבוצה מקווים לשוב כמה שיותר מהר למסלול הניצחונות, כדי להגיע במומנטום חיובי לגמר הגביע בעוד עשרה ימים וגם כדי לנסות בכל זאת, להבטיח את הכרטיס לאירופה דרך הליגה.

הזהובים ערכו הבוקר את האימון המסכם, לקראת דרבי החוץ, נגד האלופה מכבי תל אביב מחר (ראשון, 20:15, שידור ישיר בספורט1) והמאמן יוסי אבוקסיס צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב.

דן מורי יחזור למרכז ההגנה, במקום עמית ביטון המוצהב, איסמעילה סורו יירד לספסל כדי לא לסכנו בצהוב חמישי שימנע ממנו לשחק בגמר הגביע ותאמבי סגס יפתח במקומו בקישור האחורי. מאוויס צ'יבוטה, שסוחב פציעה בברכו ייכלל אמנם בסגל, אך צפוי לקבל מנוחה ועמית זנטי יפתח יחד עם דולב חזיזה ויאקוב סילבסטר בהתקפה.


יפתח בהרכב של בני יהודה במקוצו של מאוויס צ'יבוטה. עמית זנטי (מאור אלקסלסי)

"כמובן שזה המפגש מול הקבוצה הכי טובה בליגה ונקווה לחזור משם עם תוצאה טובה, כי ממש לא ויתרנו על הליגה", אמר המאמן יוסי אבוקסיס לקראת המשחק.


על הסגל החסר
: "כן, יש לנו כמה שחקנים שייעדרו אבל למרות כל זה, יש לנו שחקנים טובים מאוד בסגל, שחקנים שאנחנו מאמינים בהם ובטוחים שיחד איתם נוכל להשיג תוצאה טובה. מה שבטוח, זה יהיה משחק קשה".


"זה יהיה משחק קשה". יוסי אבוקסיס (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, תאמבי סגס, יובל אשכנזי, עמית זנטי, דולב חזיזה, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי