לוזון: "הפועל חיפה זו לא בית"ר ירושלים, היא תיתן הכל נגד אשדוד"

גיא לוזון
גיא לוזון | bola studio

מאמן מכבי פ"ת עקץ את האקסית אחרי ה-0:3 בסמי עופר: "אמרתי לשחקנים כל השבוע שאני לא סומך על אף קבוצה. לשמחתי אני לא קורא בתקשורת, אנשים ברחוב אומרים לי שיש עליי עליהום". סילבס: "קיבלתי סטירה"

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה התאוששה הערב (שבת) מההפסד המביש במחזור שעבר לאשדוד כשהביסה את הפועל חיפה וחיים סילבס 0:3 בסמי עופר וככל הנראה נקודה במחזור הסיום נגד הפועל תל אביב תספיק לה על מנת להישאר בליגת העל. עידן אהדנני (7), ארמנדו קופר (26) ותאי בריבו (74) כבשו לזכות גיא לוזון, אוהדי הקבוצה המקומית שרקו בוז לשחקנים ומחו נגד הבעלים יואב כץ.


גיא לוזון המאושר אמר: "אמרתי לשחקנים כל השבוע שאני לא סומך על בית"ר ועל אף קבוצה, אלא רק על הקבוצה שלי ועל השחקנים שלי. באנו לפה למשחק חוץ קשה מול קבוצה טובה כמו הפועל חיפה וניצחנו את המשחק. הפועל חיפה זו לא בית"ר ירושלים, היא תבוא ותיתן את הכל נגד אשדוד ואין לי ספק בכך. סילבס הוא לא אחד שלא יגיע במלוא הרצינות, אבל בלי שום קשר אנחנו נצטרך לעשות את העבודה שלנו. בית"ר? אין לי מושג מה היה. הפועל חיפה זו קבוצה שתמיד נותנת הכל עד הסוף וכך יקרה בשבוע הבא".


על המשחק נגד הפועל תל אביב במחזור הסיום: "אין קל בליגה הזו, הפועל היא קבוצה מצוינת ובשביל לשרוד בליגת העל נצטרך לעשות את העבודה בעצמנו. האם אנשים רוצים שפתח תקווה תרד? אני אענה על זה בזמן הנכון. אני מרגיש מה קורה סביבי בעיקר דרך אנשים ברחוב שאומרים לי שיש עליי עליהום. לשמחתי אני לא קורא בתקשורת ולא ניזון ממנה, את הלך הרוח אני מבין דרך אנשים שעוצרים אותי ברחוב. אנחנו תלויים בעצמנו, זה פשוט מאוד -נצטרך להביא את הנקודות וללכת הביתה".


חיים סילבס, שרשם הפסד בכורה כמאמן הפועל חיפה, סיכם: "אני מאוד מאוד מאוכזב ומרגיש שקיבלתי סטירה ברמה האישית. פתיחת המשחק הובילה אותנו לסיטואציה הזו ואני ממש מאוכזב מכך. רדפנו אחרי קבוצה כזו שנלחמת על חייה, ראו הבדל גדול לצערי הרב ברוח של שתי הקבוצות. הם לא יצאו הרבה קדימה, אבל היו מסוכנים כשכן ונתנו את הכל על המגרש. אני לא מתעסק ברכילות, אבל אסור היה לתת למשחק הזה לברוח וזה קרה מוקדם מידי".


סילבס הוסיף: "יש לנו עוד משחק אחד בשביל לנסות לתקן את הרושם כיחידים וכמועדון. לא רצינו לאכזב את הקהל שלנו במשחק הבית האחרון ואף פעם זה לא כיף להפסיד 3:0. קיבלנו סטירה וחשוב שכולם יבינו את זה. נשארנו בליגה, אבל הכל לא בסדר מבחינתי והמשחק הבא הוא חשוב מאוד עבורנו. גם היום היה ספורטיבי, באנו ונתנו את כל מה שאנחנו יכולים, לצערי זה לא הספיק. זה חומר למחשבה עבורנו. זה לא היה ההרכב החזק שלנו, אבל היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. אני צריך לחשוב קצת ואכין את הקבוצה למשחק הבא שהתוצאה שלו תשליך על העתיד. אני מבטיח שעשינו הכל היום, אני מקווה שכך יהיה גם בשבוע הבא ונעמיד קבוצה שתנצח ותתקן את הרושם".




מאוכזב. חיים סילבס (עומרי שטיין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי