בכר: "אפשר להגיע לאירופה גם דרך המקום השלישי"

ברק בכר
ברק בכר | מאור אלקסלסי

בצל ההסלמה בדרום ואיום הרקטות שהגיע לבירת הנגב, מאמן הפועל באר שבע סיפר על ההכנות למפגש נגד מכבי חיפה: "יותר קל להכין שחקנים למשחק מול קבוצה שיש מוטיבציה לנצח אותה. המצב לא נעים, נעזור למי שצריך"

(גודל טקסט)

בצל ההסלמה בדרום, האזעקות ואיום הרקטות שהגיע גם לבירת הנגב, הפועל באר שבע ערכה הבוקר (ראשון) את מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות מחר (שני, 21:00) נגד מכבי חיפה.

"זה לא נעים לאף אחד. לנו, לתושבים, לכל איזור הדרום", פתח המאמן ברק בכר את דבריו, לצערי זה משהו שאנחנו מורגלים אליו ואנו מנסים להמשיך כרגיל, למרות שזה לא קל. אנחנו מתאמנים, נוסעים היום לבית מלון ומבחינתו זאת הכנה רגילה, אבל לא אידיאלית".

כיצד הם פועלים מול השחקנים ומשפחותיהם שישנים בחדרי ממ"ד: "השחקנים משתפים את מה שהם מרגישים וכמובן שעם הזר אנחנו בקשר רציף, אבל הם מקצוענים ובסך הכל הם בסדר. לצערי גם הם מורגלים לעניין. מי שיצטרך עזרה, נעמוד לרשותו. זה לא נעים, אבל בסדר".

אם ההסלמה בדרום עלולה לפגוע ברכש לעונה הבאה: "אנחנו לא עוסקים בזה, אלא בלהרגיע את המצב ולהתעסק במשחק הקרוב".


בכר. "נעמוד לרשות מי שיצטרך עזרה" (אודי ציטיאט)

על מכבי חיפה, אותה כלל לא ניצחו העונה והפסידו לה פעמיים טרנר: "יותר קל להכין שחקנים לקבוצה שיש מוטיבציה לנצח אותה. התוצאה קצת שיקרה נגדם וזה יהיה משחק שקול ומאוד מעניין. מקווים שהפעם התוצאה תהיה לטובתנו".

ההפסדים האחרונים: "עשינו טעויות וקיבלנו כרטיסים אדומים שפגעו בנו, אבל גם כשמקבלים אדום צריך לדעת להתנהל יותר טוב ולא עשינו את זה מספיק טוב. בתמונה הכללית עשינו רצף טוב וחזרנו ומחר נבוא לשחק את המשחק שלנו במטרה לנצח".

מצב הסגל לקראת המשחק: "טאפוקו פצוע לצערי ולא יהיה בסגל, יש לנו גם מורחקים ופצועים, אבל אלה לא תירוצים כי יש לנו שחקנים שיעלו מחר ויצטרכו לתת את הכל. שהר התאמן רגיל ויהיה כשיר".


שהר. התאמן וצפוי לפתוח בחיפה (דני מרון)

הפער ממכבי חיפה יכול לצמוח ל-5 נקודות: "המטרה היא להגיע לאירופה ואפשר לעשות זאת גם דרך המקום השלישי ואולי הרביעי. ניצחון מחר ייתן לנו ביטחון לסיים את הליגה כמו שצריך, נסכם את העונה בסיומה".

לאחר מכן אמר גם הבלם חאתם אלחמיד: "אנחנו אחרי שני הפסדים לא נעימים, אבל אנחנו רוצים לבוא ולעשות את הכל כדי לחזור לנצח. היינו בתקופה טובה ולצערי במשחקים האחרונים דברים השתבשו. מקווה שנחזור להציג את היכולת שלנו מהחודשיים האחרונים. זה משחק סופר חשוב ונקווה לטוב".


אלחמיד. "משחק סופר חשוב" (דני מרון)

חזרתו של ג'ון אוגו לדשא: "אין ספק שהוא שחקן חשוב, אנחנו אוהבים אותו ואני שמח שהוא נכנס לשחק והיה טוב".

כיצד אפשר לשחק תחת איום הרקטות: "המצב לא נעים, כמובן, ואני מקווה שזה יסתיים כמה שיותר מהר. אנחנו מתרכזים במקצוע שלנו ולפנינו משחק חשוב, אז נעשה הכל כדי לנצח. רוצים להגיע מרוכזים מהדקה הראשונה, להציג את היכולת שלנו ולעשות את מה שאנחנו מתרגלים באימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי