שחקנים בהפועל חיפה: "לא נוותר על מענקי הגביע מעונה שעברה"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

מספר מחברי הסגל של יואב כץ זועם לאור העובדה שגם כעבור שנה, עדיין הם לא זכו למענקים על הזכייה: "זה לא מיליונים, אבל זה מגיע לנו"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור היום (שני) להתאמן לאחר התבוסה הקשה בשבת האחרונה 3:0 מול מכבי פתח תקווה, אותה לקחו במועדון בצורה קשה והמאמן חיים סילבס אף הבהיר בסיום המשחק כי ההפסד הזה גרם לו למחשבה מחודשת לקראת העונה הבאה.

גם הבעלים יואב כץ טען כי הוא חושש שהשינויים שיבוצעו יצטרכו להיות משמעותיים יותר ממה שציפו במועדון לפני מספר שבועות, כאשר חלק גדול מהשחקנים מחזיק בחוזה עם אופציה לעונה הבאה וממתין להחלטה של המועדון לגביהם. מעבר לזה, ישנם גם שחקנים שזועמים על כך שטרם קיבלו את המענקים שמגיעים להם על זכייה בגביע המדינה בשנה שעברה. "אנחנו שבוע אחד לסיום העונה ועוד לא קיבלנו כלום. זה לא שמדובר במיליונים, אבל אנחנו ראויים לזה ולא נוותר", אמר הבוקר אחד השחקנים.

מי שעוד יחזור להתאמן היום הוא הבלם הרומני גבריאל תמאש, שאתמול הגיע לעסקת טיעון לפיה יחויב בחודשיים עבודות שירות וזאת לאחר שהודה כי נהג בשכרות ובמהירות מופרזת. נציגיו של השחקן מקווים להסדיר את תחילת עבודות השירות כבר בימים הקרובים, כדי שהאחרון יוכל לצאת למחנה אימונים של הקבוצה לקראת העונה הבאה. בכל מקרה הבעלים יואב כץ טרם החליט לגבי עתידו של הבלם ולמעשה חיכה עד לסיום הבירור המשפטי בפרשה. עוד לפני כן הבטיח כץ יאמר את דברו לאחר שההליך המשפטי יסתיים, הן כנגד הבלם עצמו וגם נגד שאר המעורבים שהיו עמו בערב בו אירע המקרה.


כץ. "לא מדובר במיליונים, אבל לא נוותר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי