בעקבות ראיון: שרצקי פיטר את קשטן מקריית שמונה

תומר קשטן
תומר קשטן | מאור אלקסלסי

עוד לפני מחזור סיום העונה בסכנין, משחק שמעידה בו עלולה להוריד את הקבוצה לליגה הלאומית, שיחה של המאמן במהלכה ביקר את התנהגות הבעלים הובילה לסיום דרכו. עוזר המאמן גיל לבנדה יעמוד על הקווים

(גודל טקסט)

הרומן בין תומר קשטן לאיזי שרצקי ועירוני קריית שמונה הסתיים מוקדם מהצפוי. זה לא סוד שהמאמן לא תוכנן להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, למעשה רק השבוע חשף שרצקי כי הוא סיכם לעונה הבאה עם המאמן מסאי דגו, שאמור לחתום בימים הקרובים על חוזהו לפי הבעלים, אלא שכבר הבוקר (שני) – עוד לפני משחק החוץ ביום ראשון נגד בני סכנין – פוטר קשטן מאימון הקבוצה.

קריית שמונה נמצאת בסכנת ירידה מוחשית לליגה הלאומית, מעידה בדוחא משמעותה שהישארות בליגת העל כבר לא תהיה תלויה בה, אלא במ.ס אשדוד שמפגרת בנקודה ותארח את הפועל חיפה, אבל ראיון שהעניק הבוקר קשטן ל"ידיעות אחרונות" ושם דיבר על מעמד המאמן הבא שיעבוד אצל שירצקי, הובילה להחלטה לסיים את דרכו. בין השאר אמר קשטן: "אולי שרצקי מחפש 'בובה' לעונה הבאה".

כאמור בקריית שמונה בכלל ושרצקי בפרט לא אהבו זאת והחליטו על פרידה מיידית מהמאמן. מי שיעביר את האימונים ויעמוד על הקווים במשחק המכריע הוא עוזר המאמן גיל לבנדה, שהצטרף לצוות המקצועי במהלך העונה לאחר שפתח את העונה בהפועל איכסל מהליגה הלאומית ופוטר בתחילת העונה. לא מן הנמנע כי גם מאמן קבוצת הנוער יניב לביא שפתח את העונה בקבוצה הבוגרת כעוזרו דאז של חיים סילבס, יצורף למשחק המשמעותי בשבת בדוחא. "כל אחד מבין את המצב ויודע את ההשלכות. במשחק בדוחא לא צריך מאמן וכל שחקן מבין את המצב", אמרו בקריית שמונה.

דקות ספורות לאחר הודעתו של שירצקי, שחקנים בקבוצה סיפרו לספורט1 כי הופתעו מאוד מהודעת הפיטורים: "הזוי שזה הגיע עכשיו, בשבוע האחרון. לא זכור שקרה דבר כזה פעם".


לבנדה. אולי יזכה לסיוע של מאמן הנוער יניב לביא (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי