הדרמה נמשכת: לבנדה התפטר, הדרי ידריך את ק"ש בסכנין

לבנדה
לבנדה | דני מרון

העוזר, שהתבקש לעמוד על הקווים במפגש הגורלי בדוחא, שם את המפתחות בשל פיטוריו של קשטן. הדרי הסכים להגיע למשחק אחד: "משימה חשובה עבור עיר שלמה". במועדון טוענים: "לבנדה נאלץ להתפטר"

(גודל טקסט)
לאחר פיטוריו של תומר קשטן, הרוחות בקריית שמונה לא נרגעות. הערב (שני) התפטר גם עוזרו של המאמן, גילי לבנדה, שהגיע במהלך העונה והחליט לשמור על לויאליות. מי שיעמוד על הקווים הוא לא אחר מאשר שמעון הדרי, שהסכים להגיע למשחק אחד והוא יכין את הקבוצה וידריך אותה במפגש הגורלי נגד בני סכנין (ראשון ב-20:15, ישיר בספורט2).




קריית שמונה מסרה בתגובה: "לאחר פיטוריו של המאמן תומר קשטן התבקש גילי לבנדה להכין את הקבוצה למשימה הגורלית במחזור הקרוב, אך האחרון הודיע לבעלי המועדון כי לא קיבל את ברכת הדרך מהמאמן היוצא ועל כן הוא נאלץ להתפטר מתפקידו. מי שנרתם לסייע במשימה בחפץ לב הוא המאמן שמעון הדרי שיכין את הקבוצה לקראת המשחק החשוב".



שמעון הדרי אמר: "אני מגיע למשימה חשובה עבור עיר שלמה ועבור המועדון שכל כך יקר לי ולכל תושבי העיר בפרט והגליל בכלל. כולי אמונה שיחד נצליח להשאיר את קריית שמונה בליגת העל. בהזדמנות אני קורא לכל אוהדי המועדון: בואו לתמוך בנו בסכנין".


לבנדה, שהצטרף לצוות המקצועי באמצע השנה לאחר שפתח את העונה בהפועל איכסל מהליגה הלאומית ופוטר בתחילת העונה, היה אמור לעמוד על הקווים במשחק המכריע, אך החלטתו טרפה את הקלפים והובילה כאמור להגעתו של הדרי, שאינו מכיר את השחקנים.



שם את המפתחות. גילי לבנדה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי