בלבול התייחס לעתידו של וייסמן והסביר את סיפסול שועה

מרקו בלבול, ברק בכר
מרקו בלבול, ברק בכר | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-1:3 על הפועל באר שבע: "כיף לנצח, מה עוד שמדובר במאני טיים של העונה". על כובש הצמד: "שון הוא צעיר מבטיח, אשמח שיישאר". על החלוץ שזרק את חולצתו בזעם: "השיקול שלי היה נטו מקצועי"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה הערב (שני) למקום השני בליגת העל אחרי שהשלימה ניצחון שלישי העונה על הפועל באר שבע, הפעם 1:3 מרשים בסמי עופר. חנן ממן עוד העלה את האלופה היוצאת ליתרון (26), אך ניקיטה רוקאביצה (44) ושון וייסמן עם צמד מדהים (45 ו-49) השלימו מהפך. על החגיגות העיבה תקרית במהלכה זרק ירדן שועה את חולצתו בזעם ומיהר לרדת לחדר ההלבשה.

מרקו בלבול המאושר סיכם: "כיף לנצח, בטח מול קבוצה טובה כמו הפועל באר שבע, מה עוד שמדובר במאני טיים של העונה. לא פתחנו טוב את המשחק ואסור לשכוח את זה, באר שבע הייתה יכולה להוביל 0:2, אבל אני שמח שהתעשתנו ועשינו מהפך מדהים. החצי השני כבר היה הרבה יותר טוב. שלטנו, הגענו למצבים והיינו מאוד מאורגנים. לשמחתי שמרנו על רשת נקייה במחצית השנייה. אני שמח מאוד ושאפו ענק לבחורים על המהפך".

על גיבור הערב וייסמן: "שון עשה הגנה, התקפה, הבקיע צמד ועשה משחק נהדר. צריך לזכור שכולם הוכיחו אופי ונחישות. הלכנו קדימה גם בפיגור למרות שזה לא פשוט. קיבלנו גול בבית והצלחנו לעשות כזה מהפך, שאפו לבחורים. מה צריך לקרות בשביל ששון יישאר? שהוא יחתום על החוזה. אני נילחם על כל שחקן שנמצא פה. אנחנו עושים תקופה מדהימה ומעבר לכך גם בונים תשתית. שון הוא אחד הצעירים המבטיחים שלנו ואני אשמח שהוא יישאר".


גיבור הערב. שון וייסמן (מאור אלקסלסי)

בלבול התייחס לעובדה ששועה פתח את המשחק על הספסל ושלל את האפשרות שמדובר בעבירת משמעת: "מאיפה הבאתם את זה? השיקולים שלי היו נטו-נטו-נטו מקצועיים. שון פתח במקום ירדן כי זה מה שראיתי לנכון מבחינה טקטית ופיזית".

ברק בכר המאוכזב הוסיף: "לצערי נשברנו מהר, אבל הדברים עדיין תלויים בנו ולא צריך לראות את הכל שחור".

וייסמן עצמו סיפר בקצרה: "אני שמח שעזרתי לקובצה שלי לנצח ומאושר מכך שהבקעתי צמד, אך כבר בשבוע הבא מצפה לנו משחק חשוב על המשך המאבק על הכרטיס לאירופה".


מרקו בלבול עם ברק בכר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי