מסתמן: מכבי חיפה תשאיל להפועל חדרה את איקוום אוטין

איקוום אוטין
איקוום אוטין | מכבי חיפה, רשמי

ראשי הירוקים נועדו עם הנהלת הקבוצה מהשרון והציעו את המגן הניגרי בן ה-19 שחתם לפני מספר ימים. פגישה תיערך גם עם מכבי תל אביב, שצפויה להשאיל שחקנים רק לאחר מחנה האימונים

(גודל טקסט)

העונה של הפועל חדרה עדיין לא הסתיימה, אך לקבוצה לא נותרו מטרות והיא כבר חושבת על העונה הבאה. ראשי העולה החדשה מאמינים כי המועדון ימשיך להיבנות על שחקנים שיגיעו בהשאלות מהמועדונים הגדולים ולאחרונה אף התקיימה פגישה עם ראשי מכבי חיפה.

מכבי חיפה העבירה לניסו אביטן ולאורן גולן רשימת שחקנים וביניהם הופיע גם שמו של איקוום אוטין שחתם בכרמל לאחרונה. הניגרי בן ה-19 הגיע כאמור במחשבה לטווח ארוך ובמועדון הירוק מאמינים שהשאלתו להפועל חדרה תתרום לו רבות מבחינה מקצועית.

על פי אנשי מכבי חיפה, אוטין יערוך את מחנה האימונים בקיץ עם הירוקים ואף עשוי להשתלב במשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית, זאת בתנאי שהקבוצה אכן תשיג את הכרטיס ורק לאחר מכן הוא יושאל. בחדרה מחפשים מגן שמאלי במקומו של יהב גורפינקל שיחזור לחיפה ויסכימו לקבל את הניגרי כאשר הירוקים עשויים להשתתף בתשלום שכרו.

בנוסף, חדרה תיפגש בימים הקרובים עם ראשי מכבי תל אביב במטרה לבחון אופציות לגבי שחקנים שעשויים להגיע בהשאלה בעונה הבאה. הצהובים הבטיחו לאנשי העולה החדשה עדיפות על שחקנים כמו מקס גרצ'קין, עדן קארצב, אליאל פרת ואילון אלמוג, אך ההחלטה לגבי עתידם בקריית שלום תתקבל רק לאחר סיום מחנה האימונים – דבר שיקרה לפני פתיחת האימונים של הקבוצה מהשרון וזאת בשל השתתפותה של האלופה במוקדמות ליגת האלופות.


יושאל להפועל חדרה. איקוום אוטין (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי