סילבס לשחקנים: "היכולת מול אשדוד תכריע לגבי עתידכם"

סילבס
סילבס | bola studio

מאמן הפועל חיפה ערך אסיפה הבהיר כי הוא רואה חשיבות רבה במשחק האחרון בליגה נגד הקבוצה שעוד נלחמת על הישרדותה. עתידו של תמאש יוכרע בשבועיים הקרובים

(גודל טקסט)

גם מספר ימים לאחר ההפסד הצורם למכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה עדיין לא רגועים לאור היכולת החלשה באותו משחק שהסתיים בתבוסה 3:0. המאמן חיים סילבס ערך אסיפה עם השחקנים ואמר: "פתח תקווה רצו יותר והיו ראשונים על כל כדור, אסור שזה יקרה לנו במשחק ולבטח מול הקהל שלנו.

"אנחנו חייבים לסיים את העונה בצורה טובה", אמר בנוסף סילבס לשחקניו, "והיכולת מול אשדוד תכריע לגבי השחקנים לקראת העונה הבאה". גם בקרב השחקנים הרגישו את האכזבה מהיכולת ואחד השחקנים אמר לספורט1: "זה היה המשחק הגרוע ביותר העונה ויש לנו אפשרות לתקן".

במקביל, במועדון כאמור כבר חושבים על העונה הבאה ואחת ההחלטות המשמעותיות של סילבס והבעלים יואב כץ תהיה כרוכה בעתידו של הבלם גבריאל תמאש. האחרון מחזיק בחוזה לעונה הבאה וכץ יצטרך להחליט ביחד עם המאמן אם הוא מתכוון להשאיר את הבלם. תמאש עצמו ממתין לקבלת אישור לתחילת עבודות השירות מהר ככל שניתן, כדי שיוכל לסיים לפני ה-15 ביולי – אז תצא הקבוצה למחנה האימונים. בחיפה מבינים כי אם זה יתעכב והבלם לא ייצא בזמן למחנה האימונים, הדבר יפגע בו מקצועית לקראת פתיחת העונה הבאה.

הבוקר שחקני הקבוצה עמדו יחדיו בצפירה לזכר חללי צה"ל ונפגעי פעולות טרור ושחקני קבוצת הנוער עמית סווארי וירין סרדל הניחו את זר המועדון בטקס הזיכרון באנדרטת הנופלים בקרית חיים.


שחקני הפועל חיפה הבוקר (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי