קווין טאפוקו דיווח על שיפור במצבו, יחזור לסגל נגד בני יהודה

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | דני מרון

הקשר יעמוד לרשותו של ברק בכר במשחק על המקום הרביעי, גם אריק סאבו ישוב לאחר השעיה. בן שהר עדיין בספק, לא ברור אם ויטור ימשיך בהרכב. בקבוצה אמרו: "הניצחון שלהם על מכבי ת"א מוכיח שיהיה משחק קשה"

(גודל טקסט)

הכנותיה של הפועל באר שבע לקראת המשחק בשבת נגד בין יהודה יתחדשו מחר (חמישי) בערב. השחקנים לא התאמנו היום בשל אירועי יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. בקבוצה לא מייחסים חשיבות רבה מדי לדיווחים על כך שהיריבה תתייצב להתמודדות בהרכב חסר על מנת לא לסכן את שחקניה הבכירים לקראת גמר הגביע ברביעי הבא. "בני יהודה קבוצה חזקה ומסוכנת, מלאה בכישרון. התקשינו נגדה העונה וניצחונה המרשים על מכבי תל אביב במחזור הקודם רק מוכיח שצפוי לנו משחק סופר קשה", אמרו בקבוצה הדרומית.

משורות האדומים ייעדרו דור אלו המורחק, וכן ניב זריהן ובן ביטון הפצועים. חתאם אל חמיד צפוי לפתוח שוב כמגן ימני, כפי שעשה בהפסד 3:1 למכבי חיפה ביום שני האחרון. עדיין לא ברור אם מיגל ויטור, שנגרר אחרי החולשה הכללית בהפסד לירוקים, ימשיך לקבל קרדיט. מנגד, אריק סאבו סיים לרצות עונש הרחקה ויעמוד לרשות הצוות המקצועי, בדומה לקווין טאפוקו שדיווח על שיפור במצב פציעתו. מלך השערים, בן שהר, מתוכנן לחזור להרכב במידה ויתגבר על הרגישות באזור המפשעה.

אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, ברק בכר ושחקניו לא יוכלו להרשות לעצמם למעוד שוב, אחרת הם עלולים לאבד את הכרטיס לאירופה. בקרב האוהדים מורגשת תכונה רבה, וההערכה היא שהם יפגינו נוכחות מרשימה ביציעי המושבה במוצאי שבת.

טאפוקו. לא היה בסגל נגד מכבי חיפה (דני מרון)
טאפוקו. לא היה בסגל נגד מכבי חיפה (דני מרון)

אירועי יום העצמאות בבירת הנגב יתקיימו הערב במתחם קריית הספורט העירונית, בין אצטדיון טרנר להיכל הקונכייה. העתקת במות השמחה לגזרת טרנר נובעת מהשיפוצים הנרחבים המתבצעים ברחבה שמול בניין העיריה, שם חגגו בשלוש השנים האחרונות את זכויותיה של הפועל ב"ש בתואר האליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי