בצ'יראי: "לא ראיתי את עצמי בישראל, חשבתי שזה יהיה צעד אחורה"​

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | מאור אלקסלסי

חלוץ מכבי נתניה התראיין במונטנגרו והתייחס לתקופה בליגת העל: "המעבר היה צעד נכון, לא רציתי להישאר במכלן". עתידו: "לא דיברנו על הנושא הזה". משחק הנבחרת נגד קוסובו: "זה לא מפגש רגיל עבורי"

(גודל טקסט)

פאטוס בצ'יראי הוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים שהגיעו העונה לליגת העל. לחלוץ נבחרת מונטנגרו יש רזומה מרשים  בליגה הקרואטית, אבל הוא הגיע למכבי נתניה אחרי חצי עונה חלשה במלכן בה מיעט לשחק ולא מצא את הרשת פעם אחת בליגת המשנה בבליגה. דראפיץ' וברדה לקחו סיכון של הרגע האחרון ואין ספק שההימור השתלם, החלוץ בן ה-31 נמצא במקום השני בטבלת כובשי השערים של הליגה ובמנהלת הליגה נבחר כשחקן השני בטיבו לאחר דור מיכה.

היום (חמישי) התראיין בצ'יראי בתקשורת המונטנגרית והתייחס לתקופה לעונה בישראל. "העונה עדיין לא הסתיימה, אבל אני יכול לומר שהיא טובה, הן מבחינה אישית והן מבחינה קבוצתית", פתח החלוץ את דבריו והמשיך: "אני שמח לשחק בנתניה, הליגה הישראלית מסודרת מאוד והמספרים שלי מוכיחים שאני מתאים לליגה בישראל".


שמח לשחק במכבי נתניה. פאטוס בצ'יראי חוגג (דני מרון)

על התקופה במכלן אמר: "היה לי קשה בששת החודשים בקבוצה, אבל האמנתי בעצמי. אבל בכנות לא ראיתי את עצמי בישראל, חשבתי שזה יהיה צעד אחורה וזה יתברר כצעד אחד קדימה, אצל מכלן עברתי ביום האחרון של חלון העברות, כי לא רציתי להישאר שם מכיוון שלא שיחקתי ומעבר למכבי נתניה היה הצעד הנכון".

על עתידו אמר בצ'יראי: "יש לי אפשרות לחתום על חוזה ארוך טווח אבל אני לא ממהר ולמען האמת עדיין לא דיברנו על הנושא הזה, כי סיכמו שנחכה לסוף העונה".

המונטנגרי סיים עם התייחסות למשחק הנבחרת נגד קוסובו בחודש יוני: "זה לא יהיה משחק רגיל בשבילי, המשפחה שלי גרה שם, אבל אני מסתכל על המשחק רק בפן הספורטיבי. אעשה כמיטב יכולתי כדי להביא את הניצחון".


בצ'יראי כבר שיחק העונה נגד אנגליה, אך הוא מחכה למשחק נגד קוסובו בקוצר רוח (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי