עידו לוי עשוי לבקש מרעננה להשתחרר, גם והבה בודק אופציות

עידו לוי
עידו לוי | דני מרון

שני הבלמים שוקלים את דרכם וייתכן כי לא ימשיכו עם הקבוצה בעונה הבאה, המו"מ להארכת חוזהו של קורצקי יואץ בשבוע הבא. טרם התקבלה החלטה לגבי עתידו של טדי מזגה

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

בהפועל רעננה יסיימו ביום ראשון את העונה במשחק נגד בית"ר ירושלים ואחריו יתחילו בהכנות לעונה הבאה, כשהמטרה הראשונה תהיה לסכם רשמית עם המאמן מנחם קורצקי על חוזה לשנתיים נוספות. המאמן מנחם קורצקי מתכנן גם במחזור הבא להציב שחקנים שמיעטו לשחק העונה, בהם עידו דוידוב, בן סביר, מאור ג'ראסי ויואב תומר.

כפי שהדברים נראים כעת, שניים מהזרים יסיימו את דרכם בקבוצה: החלוץ אריאל נגוואקם וכנראה שגם הבלם טדי מזגה, שלגביו תתקבל ההחלטה בתוך מספר ימים. הכוונה היא לממש את האופציה על הקשר אביחי ידין החתום עד סיום העונה, ואילו בראשון יהיה משחקו האחרון של הקשר אור דסה שיחזור למכבי תל אביב וכבר הוגשה בקשה להמשך שאילתו בעונה הבאה.

בנוסף, הבלם בן והבה מסיים חוזה ובודק אופציות שונות במספר מועדונים וכן הבלם הנוסף עידו לוי אשר מוזכר כמועמד להפועל תל אביב שוקל לבקש להשתחרר מהחוזה שיש לו לעונה הבאה. אגב, במועדון יקיימו בשבוע הבא, ב-14 במאי בבית יד לבנים ברעננה, את אירוע ציון 80 שנים להקמת הקבוצה.


אור דסה. ברעננה מקווים שמכבי ת"א תשאילו בשנית (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי