אבוקסיס: "ב"ש הייתה צריכה להוביל 0:3 על חיפה במחצית"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

בני יהודה תארח את הפועל באר שבע (שבת, 19:45, שידור ישיר בספורט4), לקרב על המקומות שלוש - ארבע. יוסי אבוקסיס: "לא נכון לחשוב על גמר הגביע כשיש לנו משחק ליגה חשוב כל כך"

(גודל טקסט)
בני יהודה, תארח בשבת את הפועל באר שבע, בקרב ישיר על הכרטיס לאירופה (19:45, שידור ישיר בספורט4). בבני יהודה מייחסים חשיבות רבה, גם בקרב על המקומות שלוש-ארבע בטבלה ובעיקר רוצים להגיע במצב רוח טוב ואחרי ניצחון, לגמר הגביע שיערך ביום רביעי הקרוב, נגד מכבי נתניה, בסמי עופר. מאוויס צ'יבוטה, שסובל מכאבים בברכו, נמצא בספק למשחק וצפוי לעבור מבחן כשירות. מי שצפוי לקבל מנוחה, הוא הבלם קרלוס קוויאר, כאשר עמית ביטון, שסיים לרצות עונש הרחקה, יחליף אותו בהרכב.


"ראיתי את המשחק של באר שבע מול מכבי חיפה", אמר המאמן אבוקסיס לקראת המשחק, "ואני חושב שבמחצית הראשונה הם היו צריכים להוביל 0:3. המשחק השתנה שם ברגע. באר שבע היא עדיין אחת מהקבוצות הטובות בליגה. אנחנו מגיעים אחרי ניצחון גדול והמשחק הזה הופך להיות קרב על המקום הרביעי, ואולי יותר מזה. הפלייאוף העונה מאוד מעניין, יש קרבות רציניים בין קבוצות, אפילו מכבי תל אביב הפסידה כמה נקודות. אנחנו נמצאים במצב טוב להגיע למקומות שלוש-ארבע".


האם יעניק מנוחה למספר שחקנים לקראת הגמר? "הגמר ביום רביעי ואני חושב שלא יהיה נכון כרגע לחשוב עליו כשיש לנו משחק משמעותי בליגה. אף אחד לא מבטיח שבגביע הכל ילך כמו שאנחנו רוצים. המשחק מול ב"ש יכול להביא אותנו לאירופה, אז כמובן שלא נוותר. אנחנו משחקים בשביל לנצח ולהביא נקודות חשובות. אני ממש לא מתכוון לשמור שחקנים לגמר, יש לנו שחקנים צעירים, יש ארבעה ימים בין המשחקים וזה מספיק זמן להתאושש".




אבוקסיס. משחק חשוב לפני הגמר (עדי אבישי)


על האווירה הטובה בקבוצה אחרי הניצחון על מכבי ת"א: "השנה, תמיד יש אצלנו אווירה טובה. הניצחון מול קבוצה שלא הפסידה מעל ל-30 משחקים נתן המון ביטחון, ועוד עשינו אותו עם כמה שחקנים מחליפים. מי ששיחק עשה עבודה יוצאת מן הכלל. זה נותן הרגשה טובה, ויותר מזה, זה נתן לנו סיכוי מבחינת הטבלה להגיע לאירופה, וזה הדבר החשוב. הניצחון החזיר אותנו לעניינים בליגה. הניצחון הזה שייך כבר לעבר, שמחנו ממנו ועכשיו הראש שלי במשחק מול באר שבע".


על החתמתם של אורי צעדון ודור כוכב מהפועל עפולה: "אני אוהב להסתכל על שחקנים פוטנציאליים בליגה לאומית ובליגה א'. אני מקווה מאוד שהם יוכלו לעזור לנו כמו שאנחנו חושבים, אבל זה קשור לעונה הבאה ואנחנו עדיין לא שם. אנחנו נמצאים בשיא של העונה הזאת וכל כך מתוחים מהשבוע הזה. אני מאמין שהם יעזרו לנו בעונה הבאה. אם יהיו שחקנים מספיק מוכשרים מליגות נמוכות או שחקנים מליגת העל שאני חושב שיוכלו לעזור לנו, אז זה לא משנה מה השם של השחקן ומאיזה ליגה הוא מגיע. ככה זה צריך להיות לא רק בבני יהודה, ככה זה צריך להיות בכדורגל. אם יהיו שחקנים צעירים שיוכלו לעזור לנו ולהרשים אותנו, אני בעד".



"מקווה שצעדון וכוכב יוכלו לעזור לנו בעונה הבאה" (בני יהודה האתר הרשמי)


אבוקסיס נשאל האם החתמת צעדון מרמזת על עזיבתו המתקרבת של שי קונסטנטין והשיב: "לא, צעדון הוא יותר מגן שמאלי, למרות שרגל ימין היא החזקה שלנו. הוא חיזוק לסגל שלנו. לשמחתי או לצערי, יש הרבה שחקנים אצלנו שעשו עונה טובה והם מועמדים לקבוצות אחרות והם מבוקשים. כולם אומרים לי שיש עזיבות ואני אומר שזה קודם כל סימן טוב, זה אומר שהשחקנים שלנו עשו התקדמות העונה. כמובן שמי שיעזוב זה יהיה בעד תמורה ואז בכסף הזה נוכל להביא שחקנים אחרים. אני לא חושב שניתן לעצור שחקנים שיש להם הצעות מקבוצות גדולות, אבל יחד עם זאת נביא שחקנים אחרים שיוכלו לעזור לקבוצה".



הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, עמית ביטון, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה (עמית זנטי), יאקוב סילבסטר.
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי