בלבול יבקש מהנהלת מכבי חיפה להשאיר את רוקאביצה

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | ערן לוף

חוזהו של החלוץ יסתיים בקיץ, אך לירוקים יש אופציה לעונה נוספת והם צפויים להגיש לו הצעה בשכר נמוך יותר. וייסמן ימשיך בהרכב על חשבון שועה שחזר להתאמן, מנדז'ק בסגל הרחב של נבחרת קמרון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל חדרה (20:15, שידור ישיר בספורט1). הירוקים רוצים להמשיך את רצף הניצחונות לאחר שהשיגו 1:3 מרשים על הפועל באר שבע במחזור הקודם. המאמן מרקו בלבול טרם תרגל הרכב למשחק ועדיין מתלבט בין שני מערכים במיוחד לאחר חזרתו של הבלם ההולנדי אטיין ריינן.

מי שצפוי לחזור להרכב הוא הקפטן נטע לביא, ככל הנראה על חשבונו של מקסים פלקושצ'נקו. החלוץ ירדן שועה אומנם חזר אתמול לאימונים לאחר השעייה בת היומיים אך לא בטוח שיזכה בחולצת ההרכב, זאת לאור היכולת הגבוהה של החלוץ שון וייסמן שכבש צמד.

בינתיים בחיפה חושבים על העונה הבאה, ואחת ההחלטות המשמעותיות של הירוקים תהיה סביב החלוץ האוסטרלי, ניקיטה רוקאביצה. האחרון מסיים חוזה בסיום העונה ומחזיק באופציה לחוזה גבוה יותר אותו לא ממהרים לשלם בכרמל. מצד שני, רוקאביצה זוכה להערכה רבה אצל בלבול שיבקש מההנהלה: "רוצה להשאיר את רוקאביצה גם בעונה הבאה". בכרמל אישרו כי כבר בשבועות הקרובים תציע הקבוצה חוזה חדש לשחקן למספר שנים עם שכר מעט נמוך יותר ממה שהובטח לו באופציה.


שון וייסמן. צפוי להמשיך בהרכב (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, מאמן נבחרת קמרון, קלרנס סיידורף, פרסם אתמול את הסגל הרחב לקראת אליפות אפריקה שתחל ב-21 ביוני. לסגל הוזמן קשר מכבי חיפה, ג'ורג' מנדז'ק, שלאחרונה גם קיבל מסר מהירוקים כי מעוניינים להשאירו גם בעונה הבאה. מנדז'ק עדיין מחכה להחלטת פיפ"א בעניין התרת חוזהו מספרטה פראג. המגן ארנטס מאבוקה לא זומן לסגל הנבחרת שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי