מהמרשימות אי פעם: מכבי ת"א חגגה אליפות היסטורית

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

החבורה של איביץ' קיבלה רשמית את הצלחת אחרי עונה חסרת תקדים בה חגגה כבר במרץ ושברה את שיא הפער מהמקום השני. הקפטן שרן ייני בחר להניף את הצלחת ביחד עם דור מיכה, שהוכתר לשחקן העונה

(גודל טקסט)

לאחר ה-0:3 המרשים של מכבי תל אביב על מכבי נתניה במשחק הבית האחרון של הצהובים העונה, דור מיכה הוכתר לשחקן העונה של מנהלת הליגה  לקול תשואות הקהל הצהוב, שלא נתן לקשר לרדת מכר הדשא ועודד אותו ללא הפסקה.

לאחר מכן הוענקה למכבי תל אביב צלחת האליפות, אותה בחר הקפטן שרן ייני להניף ביחד עם מיכה. רגע מרגש נוסף נרשם נרשם כאשר המאמן ולדימיר איביץ', המנצח על התזמורת הצהובה, זכה למחיאות כפיים סוערות משחקני ואוהדי הקבוצה בו זמנית. גם הבעלים, מיץ' גולדהאר, זכה לשירי עידוד במשך דקות ארוכות וחגגה עם צלחת האליפות אותו הניף שוב ושוב מול הקהל הצהוב.

לאחר מכן זכה גם פרדראג ראיקוביץ' לעידוד מאוהדי מכבי תל אביב, במה שכל הנראה היה משחק הבית האחרון שלו במדים הצהובים. החגיגות על כר הדשא נמשכו זמן רב ומי שתפס פיקוד הוא אבי ריקן, שלקח את המיקרופון ודאג להפעיל את האוהדים.

זו כאמור הייתה אחת האליפויות המרשימות שנראו אי פעם בכדורגל הישראלי כאשר הצהובים זכו באופן רשמי כבר בסוף חודש מארס אחרי ניצחון ביתי על מכבי חיפה וההפרש בינם לבין המקום השני עומד כרגע על 31 נקודות – כמעט כפול מהשיא הקודם ששייך לירוקים ועמד על 16 נקודות.


(דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי