בכר: "מקווים שנתניה תיקח גביע". אבוקסיס: "סבלנו מחוסר מזל"

ברק בכר
ברק בכר | עדי אבישי

מאמן הפועל באר שבע נשם לרווחה לאחר ה-2:3 על בני יהודה: "הייתה קצת פאניקה אחרי השער, האחרון אבל זה טבעי". מאמן הכתומים שהתאכזב מההפסד אמר: "מקווה שהמזל שלנו יתהפך ביום רביעי"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי שלושה הפסדים רצופים הפועל באר שבע התעוררה הערב (שבת) עם ניצחון 2:3 אדיר על בני יהודה אשר שמר על המקום הרביעי של האלופה היוצאת, שעשוי להעניק את הכרטיס לליגה האירופית בתום העונה ובנוסף צמצמה את הפער ממכבי נתניה שהפסידה מוקדם יותר 3:0 למכבי תל אביב.

הקבוצה הדרומית אמנם נקלעה לפיגור אחרי כדור חופשי אדיר של שי קוסטנטין, אבל המארחת הגיבה עם חאתם עבד אלחמיד, בן שהר ומאור מילקסון שהבטיחו את הניצחון. דור ג'אן המחליף קבע את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה, אבל כאמור זה היה מאוחר מידי עבור הכתומים שיתרכזו כעת במשחק הגביע נגד מכבי נתניה.

המאמן המנצח ברק בכר אמר בסיום: "זה כמו גמר גביע בשבילו ואם זה היה נגמר בהפסד לא הייתה דרך חזרה, בחצי השני הייתה קצת בהלה ופאניקה אחרי שספגנו את השער האחרון, כי ב-1:3 היינו רגועים אבל זה טבעי ושוב הבחורים נתנו 100 אחוז וזה ניצחון חשוב". ההופעה הטובה של ג'ון אוגו: "אני לא חושב שצריך להתייחס לשחקן כזה או אחר. אוגו נתן שנים טובות לבאר שבע אבל שוב צריך להתמקד במטרות שלנו".


(עדי אבישי)

מליקסון הצליח לכבוש לפני שהחלפת אותו: "בדרך כלל זה הפוך כאשר אחרי חילופים שלנו אנחנו סופגים. אבל צריך לזכור שמליקסון לא מתאמן ומשחק פצוע. הוא הגבר שבגברים וכל עוד אנחנו יכולים לשמור עליו אנחנו שומרים עליו".

על המטרה להגיע לאירופה: "זאת המשימה ואנחנו בסופו של דבר נתרכז בעצמו כדי להיות תלויים בתוצאות שלנו. בנוסף אנחנו רוצים שנתניה תיקח גביע כי זה יגביר את הסיכויים שלנו לעלות לאירופה".


"מקווים שנכבי נתניה תיקח גביע" (עדי אבישי)

יוסי אבוקסיס היה מאוכזב ואמר: "כל המשחק הזה היה ניצול מצבים ואני חושב שהיה לנו משחק טוב ולא הגיע לנו להפסיד, היה חצי שעה טובה שלנו אז ספגנו שני שערים. כל הכבוד לשערים של אלחמיד ומליקסון, אבל המצבים הקלים שלנו לא נכנסו והמצבים הקשים שלהם כן נכנסו. אני מקווה שכל החוסר מזל שהיה לנו היום יהפוך למזל ויכולת ביום רביעי".

יוסי אבוקסיס מקווה שהמזל יתהפך בגמר הגביע (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי