מתח בק"ש לקראת מחזור הסיום: "מתים שיגיע המשחק"

שחקני קריית שמונה מאוכזבים
שחקני קריית שמונה מאוכזבים | דני מרון

שבוע סוער במיוחד עבר על הקבוצה שיודעת שהפסד או אפילו תיקו נגד סכנין הערב עשוי לשלוח אותה לליגה הלאומית. המאמן הזמני שמעון הדרי, שהחליף את קשטן, יחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה, אבוחצירא צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

שבוע סוער במיוחד עבר על עירוני קרית שמונה, שנלחמת על חייה בליגת העל. היום (ראשון), במחזור הסיום הדרמטי של הפלייאוף התחתון, תגיע הקבוצה למשחק החוץ נגד בני סכנין שכבר ירדה ליגה, לאחד המשחקים הכי גורליים של המועדון בשנים האחרונות, בידיעה שהפסד ואפילו תיקו, עשוי לשלוח את הקבוצה לליגה הלאומית. זאת במידה ומ.ס.אשדוד תנצח במגרשה את הפועל חיפה במשחק המקביל. קריית שמונה מובילה רק בנקודה אחת על פני מ.ס אשדוד.

"זה היה שבוע ארוך מאוד, מתוח ועצבני, אבל אנחנו כבר מתים שהמשחק יגיע", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק. "אותנו השחקנים לא מעניין מה שהיה, הראש כולו מרוכז רק במחר".

במועדון ניסו לנתק את השחקנים מאירועי השבוע והמאמן הזמני שמעון הדרי, שהגיע במקום תומר קשטן שפוטר, צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב. הדרי תירגל מערך של ארבעה שחקני הגנה, במטרה לעלות עם הרכב התקפי יותר. איאד אבו עביד יפתח בעמדת המגן הימני, לצדם של מרכוס דיניז ועידן נחמיאס שיפתחו כבלמים. סמואל בראון שלא פתח בשבוע שעבר, יחזור לקישור, כנראה יחד עם וובה בראון ועדן שמיר. בחלק הקדמי עשוי שמעון אבוחצירא לפתוח, יחד עם איסמעיל ריאן ולוי גרסיה או ואלון אחמדי.


ואלון אחמדי. בתמונת ההרכב לקראת קרב ההישרדות (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, מרכוס דיניז, אורי מגבו(קובי מור), סמואל בראון, עדן שמיר, ואלון אחמדי(וובה בראון), איסמעיל ריאן, לוי גרסיה, שמעון אבוחצירא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי