רפואה: "אף אחד לא אמר לי שלא אמשיך בהפועל תל אביב"

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

האדומים הורידו את מכבי פ"ת ליגה עם 0:2 במחזור הסיום, המאמן: "לא נעים, אבל לא מכיר דרך אחרת". העונה שעברה עליו: "קשה לי לכסכם, היה לי קשה והתחשלתי". עתידו: "לא הבאתי שחקן בלי שהבעלים רצה וכך זה ימשיך"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הוכיחה הערב (ראשון) רוח ספורטיבית כאשר גברה על מכבי פתח תקווה 0:2 בחוץ והורידה אותה לליגה הלאומית. שחר הירש (16) וג'וזף גנדה (92) כבשו עבור האדומים, שסיימו את העונה במקום השמיני בטבלה.

המאמן קובי רפואה סיכם: "אנחנו ספורטאים ומקצועניים שעושים את העבודה שלהם כמו שצריך. כואב לי על מכבי פ"ת וזה לא נעים שהיא ירדה, אבל הפועל ת"א באה לכל משחק בשביל לנצח ואני לא מכיר שום דרך אחרת. באנו לנצח כמו שניצחנו בסכנין – זה הכדורגל וככה זה עובד".

סיכום העונה שלו: "קשה לי לסכם את העונה הזו, היא הייתה קשה וחישלה אותי מאוד. נשארנו בליגה, אבל לא זו הייתה המטרה אלא השתלבות בפלייאוף העליון. כשחזרתי מהפיטורים המטרה כבר הייתה לשרוד, אבל פספסנו בדרך והיינו יכולים לסיים בשישייה הראשונה. העונה כולה היא פספוס אחד גדול ואני מקווה שבעונה הבאה נעמיד קבוצה הרבה יותר אטרקטיבית וחזקה".

עתידו: "האם אני אשר בעונה הבאה בהפועל? אף אחד לא אמר לי אחרת. אם אשאר פה ואני מאמין שכן, אני מבטיח שאעמיד קבוצה טובה וחזקה. הפועל ראויה וצריכה להיות קבוצה חזקה – כל הכדורגל הישראלי צריך את המועדון הזה בצמרת. לפעמים אולי אני מגזים ודורש יותר מידי, אבל אני לא יכול לדמיין שהפועל תל אביב לא תהיה קבוצת צמרת. כשהייתי שחקן נתתי 20 גולים בעונה והפועל לא רצתה אותי, זו הדוגמא הטובה ביותר.

"אני רוצה שנעמיד קבוצה חזקה כי הכדורגל שלנו צריך את הפועל בצמרת הגבוהה. אני המאמן וכמובן שדברים, כמו השנה, יצטרכו לעבור דרכי, אבל אף פעם לא הבאתי שחקן בלי שהבעלים רצה וכך זה ימשיך. תהיה פגישה עם הבעלים ואני מקווה שבה הדברים יסתדרו ונעמיד קבוצה ראויה".


הוכיחו רוח ספורטיבית. שחקני הפועל תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי