הדרי: "אמרו שאני סמרטוט". איזי: "שהפרשנים יישארו פרשנים"

שמעון הדרי
שמעון הדרי | מאור אלקסלסי

מאמן קריית שמונה פתח את הפה לאחר ה-0:2 שהותיר את הקבוצה בליגה: "ש לי בית וילדים. אני מרחם על אותם פרשנים. קיבלתי חדר הלבשה בלי אנרגיות". הבעלים: "בשנים האחרונות השקעתי יותר, אבל זה בלוף כי אין קהל"

(גודל טקסט)

זה היה קשה, אבל בסיומו של מחזור סיום מותח קריית שמונה נשארה בליגה אחרי 0:2 על בני סכנין הערב (ראשון). הצפוניים, תחת המאמן הזמני שמעון הדרי, היו תלויים בעצמם וחגגו בסיום את ההישרדות אחרי העונה מורטת העצבים שעברה עליהם.

הבעלים איזי שרצקי סיפק כהרגלו ציטוטים מעניינים בסיום: "ננסה לחזור לצמרת הגבוהה בעונה הבאה, אבל התקציב לא יהיה גדול יותר. בשנים האחרונות השקעתי יותר, אבל זה בלוף כי אין לנו קהל. לקחנו אליפות בזמנו עם 18 מיליון ש"ח. תומר קשטן? כבר למעלה מחודשיים הוא יודע שהוא לא יאמן אצלי יותר בחיים, טוב שהוא הלך להיות פרשן. תוצאת הסיום אומרת את שלה לגבי הגעתו של הדרי. תחילה פניתי בכלל למאמן הנוער, אבל שמעון אוהב את המועדון והא רצה להגיע. הצעתי גם ללבנדה לאמן, אבל הוא בחר ללכת. שהפרשנים יישארו פרשנים".

הדרי אמר בסיום: "זאת היתה עונה לא פשוטה, והצלחנו בשבוע הזה כי בסופו של דבר קריית שמונה תישאר בליגה. זהו מפעל חיים של שרצקי והוא היה יכול לרדת לטימיון, וזה היה לנגד עיניי כשבאתי לקריית שמונה. אמרו שאני סמרטוט, ואני בכלל באום אל פאחם בעונה הבאה, אבל כאשר איזי רוצה שאני אגיע, אני מגיע בהכרת הטוב".

"באתי הביתה וחששתי שהבית שלי יקרוס, וזה לא שהלכתי לאמן בתל אביב ובחיפה. כל הפרשנים קטלו אותי, ואז עצרו כי יש לי ילדים ויש לי בית. אני מרחם על אותם פרשנים.

שרצקי.
שרצקי. "זה מפעל החיים שלו" (מאור אלקסלסי)

השינוי שעשה במועדון: "היה לי חדר הלבשה בלי אנרגיות, עבדתי על החלק המנטאלי וניסיתי לעשות שינויים טאקטיים. קטונתי לתת טיפים אבל שימו לב שכאשר איזי משקיע הרבה, הוא מקבל פחות".

בצד השני, סכנין נפרדה מהליגה עם הפסד שאולי לא השאיר טעם טוב בפה, אבל גם לא שינה הרבה מבחינתה. המאמן אלדד שביט ניסה לסכם את המשחק ואת העונה: "גם מועדונים גדולים ירדו לליגה הלאומית. התחלנו טוב את המשחק וניצול המצבים לא היה טוב, כמו כל העונה. קריית שמונה רצו יותר בהתקפה ורצו להישאר בליגה. לא נעים לי לעמוד על הקווים ולהפסיד, וקשה לשמור על השחקנים שירדו ליגה".

העונה הבאה: "אני חושב שמגיע לי להיות כאן, והמאמנים שאימנו כאן לא היו גוארדיולה או מוריניו. אני מכיר טוב את המקום ויש לנו חיבור, אבל אני לא קובע ובקרוב נדע לאן הרוח נושבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי