בבני סכנין העבירו מסר: "העתיד תלוי כעת בעירייה"

אבו יונס
אבו יונס | דני מרון

במועדון מחכים לעדכון מראשי העיר כדי לבנות את התקציב לעונה הבאה בליגה הלאומית: "אם לא יהיה תקציב ראוי, ההגמוניה תעבור לקבוצה ערבית אחרת". עותמאן יישאר, עתידו של קנדיל לא ברור

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

"סוף סוף הסיוט הזה נגמר ואפשר לצאת לחופש", כך הגדירו אתמול (ראשון) אנשי בני סכנין את המשחק הביתי האחרון של העונה מול עירוני קריית שמונה שהסתיים ב-2:0. שחקני הקבוצה וגם היושב ראש מוחמד אבו יונס יצאו תוך דקות ספורות מהאצטדיון ועדיין עתיד המועדון לוט בערפל.

בסכנין אומנם ממשיכים להבהיר כי גם אבו יונס וגם המנכ"ל חאלד דוכי יישארו בעונה הבאה, אך תקציב הקבוצה תלוי בכסף שיגיע, אם בכלל, מהעירייה. "העתיד תלוי בעירייה. אם היא תחזור לתקצב את הקבוצה אז נוכל להעמיד תקציב ראוי בשביל קבוצה שתילחם על חזרה לליגת העל ואם לא אז ההגמוניה תעבור לקבוצה ערבית אחרת", אמרו בסכנין.

גם המאמן אלדד שביט לא מודע לעתידו. הוא אומנם מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אבל יכול לשמש בתפקיד מקצועי אחר. שביט עצמו הבהיר לאחרונה לראשי המועדון כי ברצונו להישאר כמאמן וכי יש ביכולותיו את הכוחות לבנות קבוצה שתעלה בסיום העונה הבאה לליגת העל.

בקרב השחקנים נראה כי עלי עותמאן וחאלד חלאיילה ימשיכו בוודאות, כאשר גם מרון גנטוס ואיהאב גנאיים נתנו הסכמה ראשונית. במועדון ינסו לשפר את ההצעה לשוער מחמוד קנדיל כדי שיישאר בקבוצה גם בליגה השנייה. מי שישבו אתמול ביציע היו ראשי הפועל אום אל פאחם שעלתה לליגה הלאומית, כאשר בסכנין מבינים כי חלק מהשחקנים מהעונה האחרונה יזכו להצעה משודרגת מהעולה החדשה ללאומית.


עותמאן. צפוי להמשיך עם הקבוצה בליגת המשנה (אודי ציטיאט)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי