שחר הירש: "איך אפשר להגיד שמכרנו את המשחק אם ניצחנו?"

הירש
הירש | דני מרון

חלוץ הפועל ת"א, שהיה שותף לניצחון 0:2 שהוריד את מכבי פ"ת ליגה, סיפר בראיון ל-103FM: "שיחקנו נגד קבוצה שנלחמה על החיים שלה. ברור שהלכנו אחורה. העתיד שלי? יש לי אופציה, אבל קובי ידבר קודם עם ההנהלה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אמנם הגיעה למחזור הסיום אתמול (ראשון) כשהיא בטוחה מסכנת ירידה, אבל הראתה כדורגל טוב לפחות במחצית הראשונה וניצחה 0:2 את מכבי פתח תקווה שירדה ליגה בעקבות ההפסד. כובש השער הראשון היה שחר הירש, שהתראיין הערב לתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על התחושות בסיום העונה ועל הטענות כי הפועל לא שיחקה כדורגל התקפי.

"זה ממש לא היה קל, שיחקנו נגד קבוצה שנלחמה על החיים שלה", אמר הירש, "אבל לא הלך להם שום דבר אתמול, אני מצטער בשבילם שהם ירדו ליגה אבל אנחנו עשינו את שלנו. אנחנו באנו בלי לחץ עלינו, אבל איך אומרים שנתנו את המשחק אם ניצחנו?"

הטענות על ההרכב: "פתחנו עם אותו הרכב מהתקופה האחרונה, חוץ מההיעדרות של קאיו. לגבי החילופים, אני עדיין לא מאמן. אני בטוח שקובי עשה חילופים שיכולים לשפר את הקבוצה. במחצית השנייה הלכנו אחורה, אבל אין לי ספק שקבוצה שצריכה לנצח כדי להישאר בליגה תתקוף יותר ותנסה להבקיע. ככה זה".

הירש.
הירש. "לפני שבוע עוד היינו בתמונת הירידה" (דני מרון)

"אנחנו דיברנו בינינו השחקנים ואמרנו שלא משנה מה קורה, אנחנו באים לשחק. במיוחד שעד לפני שבוע עוד היינו בתמונת הירידה. בסופו של דבר כל שחקן צריך להוכיח את עצמו בשביל המועדון או בשביל הקבוצה הבאה שתרצה אותו".

עתידו במועדון: "להפועל יש אופציה עליי, אני מחכה להודעה שלהם אם אני ממשיך או לא. אין ספק ששחקן שלא יודע מה יהיה איתו בעונה הבאה זה עובר לו בראש בזמן המשחק, אבל אני ידוע שכל הקריירה היו לי חוזים ארוכים וזה אף פעם לא מנע ממועדונים להגיד לי כן כן לא לא".

לא הצליח בחיפה בזמן ששחקנים אחרים שהיו איתו בנוער הצליחו: "קיבלתי הזדמנויות בחיפה, לא המון אבל קיבלתי. לא קל לקבל הזדמנויות במכבי חיפה, שון ועוואד שחקנים מצוינים. יצא להם טוב שלא הגיעו חלוצים זרים והיתה להם אפשרות להתברג בהרכב. אולי מיהרתי לעזוב את מכבי חיפה, אבל אני לא אוהב את הספסל ואני מחפש כל הזמן להיכנס. יצא להם טוב שהתחרות היא ביניהם, בזמן שאני ושובל גוזלן התחרינו עם אלירן עטר, אלון תורג'מן ושחקנים מהטופ של הטופ".

חוגג את השער עם חבריו.
חוגג את השער עם חבריו. "אני לא אוהב את הספסל" (דני מרון)

"עברתי לא מעט קבוצות ואני מקווה שהנדנדות האלה ייגמרו, אבל אי אפשר לדעת. אני מקווה שנשב בקרוב אני וההנהלה, ונראה מה קורה הלאה".

על המאמן קובי רפואה: "איתי ספציפית קובי לא דיבר ואני חושב שהוא לא דיבר עם אף אחד. קובי קודם כל רוצה לדעת מה קורה איתו וביניהם ורק אחר כך יתפנה אלינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי