אנשי חדרה עקצו את אביטן: "נוציא אותך מקבוצת הוואטסאפ"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | האתר הרשמי

המאמן נפרד ונראה שדווקא הזרים קיבלו קשה יותר את הפרידה. חיפוש המאמן החדש יתחיל אחרי נגד הפועל באר שבע. רון קלר ינהל את שני המשחקים האחרונים של העונה

(גודל טקסט)

יממה לא פשוטה עברה על הפועל חדרה. רק בתחילת השבוע ניצחה הקבוצה את מכבי חיפה ובמועדון כבר רצו לבנות את העונה הבאה אבל ביום שלישי הופתעו אנשי חדרה לגלות כי המאמן ניסו אביטן כלל לא חושב על ההכנות אלא נמצא בשיחות עם הפועל תל אביב ואתמול (רביעי) המאמן אף חתם רשמית במועדון האדום מתל אביב ועוד קודם לכן בחדרה החליטו להודיע למאמן על סיום דרכו.

בחדרה התקשו לעכל את הסיטואציה כי מצד אחד ישנה הערכה רבה לאביטן שהביא את חדרה למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי ומצד שני בחדרה זעמו כי רק לפני חודש חתם המאמן על חוזה חדש לאחר ששודרג משמעותית, אך כאמור בחר לעזוב את הקבוצה.

השיחה בין אביטן לגולן שנחשבים לחברים קרובים גם מחוץ לכדורגל, הייתה קרה כאשר המנהל המקצועי של חדרה הודיע לאביטן שהוא סיים מידית את עבודתו במועדון. בשעות הערב ערכה הקבוצה ארוחת גיבוש בביתו של הבלם ירין פרץ ולשם הגיע אביטן בכדי להיפרד מהשחקנים. אביטן היה היחיד שדיבר וסיפר על אהבתו למועדון ותרומתה של חדרה לקריירה שלו ואף בכה. גם גולן עצמו דמע מדבריו של המאמן העוזב.


אורן גולן פיטר את ניסו אביטן לפני החתימה בפועל תל אביב (אודי ציטיאט)

בקרב חברי ההנהלה היו ברגשות מעורבים כלפי המאמן וחלקם אף עקצו אותו: "תחזיר את האוטו ונוציא אותך מידית מקבוצת הוואטסאפ". גם בקרב השחקנים היו אלה השחקנים הזרים שקיבלו קשה יותר את עזיבתו של אביטן. גם שחקניה המושאלים של מכבי תל אביב היו מופתעים מהמהלך.

כעת חדרה יוצאת לדרך חדשה כאשר עוזר המאמן רון קלר יעביר את שני המשחקים האחרונים מול הפועל באר שבע ובני יהודה וראשי המועדון יחלו בחיפוש אחר מועמדים שירשתו את אביטן. במועדון אישרו כי החיפוש הרציני יתחילו אחרי המשחק נגד באר שבע. "אין ספק שההכנות שלנו ייפגעו משמעותית בגלל אביטן אבל הפנים קדימה", אמרו בחדרה.


יאמן את חדרה בשני המשחקים הנותרים. רון קלר (אודי ציטיאט)

בהמשך לדיבורים על כך שדוד מתיאוס ולוסיו יעברו להפועל תל אביב, אישר הבוקר המנהל המקצועי של הפועל חדרה אורן גולן לספורט1 כי אתמול הוא נפגש עם אביטן וקיבל ממנו שלא ייגע באף שחקן של הפועל חדרה לקראת העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי