בכר: "אמורים להיות דרוכים יותר אחרי הזכייה של בני יהודה"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

האלופה היוצאת קיוותה שנתניה תניף את הגביע, אך כעת עליה לסיים לפחות מקום השלישי. המאמן במסיבת עיתונאים לקראת חדרה: "מחמיא שיש התעניינות באלחמיד מאירופה. חילופי המאמנים אצלם? זה לא משנה"

(גודל טקסט)

זכייתה של בני יהודה בגביע המדינה מסבכת את דרכה של הפועל באר שבע לאירופה. בניגוד לציפיות של הדרומיים, הקבוצה של ברק בכר כבר לא תוכל להגיע ליעד דרך המקום הרביעי ותידרש לסיים את העונה לפחות במקום השלישי כדי לברך על המוגמר. לאכזבתם של האדומים הדברים כבר לא תלויים בהם.

בנסיבות הקיימות הופך המשחק הביתי ביום ראשון נגד הפועל חדרה לקריטי. באר שבע חייבת לנצח ולקוות למעידות של מכבי חיפה שתארח את מכבי תל אביב, ושל נתניה שתתמודד נגד בני יהודה בשחזור של גמר הגביע.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד חדרה אמר המאמן ברק בכר: "הדברים האלה אמורים לגרום לנו להגיע דרוכים יותר. אם לא ננצח ביום ראשון נאבד כנראה את הסיכויים להעפיל לאירופה ויודעים שמחכה לנו יריבה שניצחה השבוע את מכבי חיפה וזה אומר שיהיה לנו משחק מאוד קשה. חילופי המאמנים שם? אני לא חושב שזה קשור מי יעמוד על הקווים, כי גם במשחק הקודם ניסו לא היה. אנחנו צריכים להתכונן לקבוצה שנמצאת בכושר טוב וניצחה בצורה משכנעת במחזור הקודם".


"אמורים להגיע דרוכים יותר" (מאור אלקסלסי)


על המשחק האחרון נגד בני יהודה:
"דווקא הראינו חוזקה מנטלית, כי אחרי ההפסד בחיפה לקבל גול כל כך מוקדם ולחזור מהר זה משהו מנטלי. נכון שהיה לחץ אחרי שספגנו, אבל עמדנו בלחץ וניצחנו קבוצה מצוינת שזכתה בגביע אתמול – זו גם הזדמנות לברך אותה, גם שלחתי לאבוקסיס הודעה בבוקר ואני מברך אותו על עונה מצוינת אפילו שזה נגד האינטרס שלנו. אנחנו גם לא מתעסקים במה שהיה, אלא בלהשיג ניצחון שיעזור לנו מאוד".

כשירות הסגל: "אוגו לא ישחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים, אבל דור אלו חוזר. זה פחות או יותר אותו סגל ובכל מקרה אין לנו שום תירוצים. מאור מליקסון מקריב מעצמו, כיהרבה שחקנים היו עושים במקומו ניתוח, אבל חשוב לו לעזור במועדון ולשחק, הוא ישחק גם ביום ראשון ואחרי זה נראה אם הוא ייצא לניתוח".

האפשרות שחאתם אלחמיד ייצא לאירופה: "הוא שחקן מצוין ואני שמח שהוא התאושש מהתאונה הלא פשוטה שעבר. זה מחמיא שיש התעניינות בשחקנים שלנו ואני מאחל לו להגיע הכי רחוק, אבל הוא צריך לתת את כל כולו במשחק הקרוב ובקיץ אלוהים גדול". עדיין לא ברור אם אלו יחזור להרכב, במיוחד לאור יכולתו המרשימה של אלחמיד בעמדת המגן הימני. כפי שפורסם בספורט1, סקאוטים מכמה קבוצות באירופה, ביניהן לודוגורץ הבולגרית, עוקבים אחרי אלחמיד ובבירת הנגב ממתינים להתפתחויות בעניינו.


"זה מחמיא". בכר על ההתעניינות מאירופה באלחמיד (דני מרון)

מרואן קבהא דיבר אחרי בכר והתייחס לזהותה של מחזיקת הגביע: "לא משנה מי לקחה גביע, את העבודה שלנו אנחנו צריכים לסיים. הגענו למצב הזה בגלל מה שקרה איתנו במהלך העונה, והשחקנים כולל אותי הם שצריכים להוביל אותנו לאירופה". על המוטיבציה בקבוצה מעידה לדברי קבהא העובדה ש"שחקנים פצועים לא מוכנים לוותר וכאלה שאין להם חוזה לעונה הבאה, כמו אוגו, נותנים את הלב. שחקנים אחרים במקומו אולי היו שומרים על עצמם ולא מתאמצים כמוהו".  

לפחות באר שבעי אחד היה אמש מאושר מהתוצאה בסמי עופר – הבלם עמית ביטון שהושאל מטרנר ואמור לחזור אוטומטית לקבוצת האם שלו בתוקף החוזה ארוך הטווח שברשותו. בשנתיים האחרונות ביטון נדד בין כמה קבוצות, וחלומו הגדול הוא לשחק בהפועל באר שבע, ולא להידחק לקצה הרוטציה.


עשוי להשתלב בעונה הבאה בהפועל ב"ש. עמית ביטון עם מוטטי ברשצקי ואביב אברהם (מאור אלקסלסי)

סיכוייו לקבל הזדמנות ממשית בבירת הנגב עשויים להשתפר ואם אכן תעבור שינויים מהותיים בסגל כפועל יוצא של צמצום התקציב. אפשרות נוספת: הארכת ההשאלה של ביטון לבני יהודה בעונה נוספת. יחד איתו צפויים לקבל זימון לפתיחת האימונים עוד כמה שחקני בית שיסיימו השאלה, ביניהם עמראן אל קרינאווי, נועם גמון ואיתמר שבירו. דודו טוויטו, אקס הפועל באר שבע וכיום במכבי נתניה, עשוי להשתלב ברנסנס הבאר שבעי.

כפי שפרסמנו כאן, חן עזרא חזר לאימונים ולהערכת הרופאים שטיפלו בו לאחר ששבר את ידו ניתן לתזמן את חזרתו לכשירות מלאה לקיץ הקרוב, מועד פתיחת ההכנות לעונה הבאה.

חזר לאימונים של הפועל באר שבע. חן עזרא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי