ירדן שועה לא צפוי להיות מושעה: "הסיפור נופח יותר מדי"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

הצוות המקצועי החליט לא להעניש את החלוץ, אימו תקפה בפייסבוק: "ככה הורסים שחקנים במכבי חיפה" עוואד יעמוד בפני ועדת משמעת: "התנצל מעומק ליבו". אכזבה מהזכייה של בני יהודה בגביע המדינה

(גודל טקסט)

אנשי מכבי חיפה התאכזבו אתמול (רביעי) לראות את בני יהודה זוכה בגביע המדינה וזאת מכיוון שכעת המאבק לאירופה הופך לקשה יותר. אם מכבי נתניה הייתה זוכה בתואר, גם המקום הרביעי היה מצטרף למשחקי הליגה האירופית וכעת יצרכו הירוקים לסיים את העונה במקום השני או השלישי לקבוצה נותר צמד משחקים קשים במיוחד.

במחזור הקרוב תארח מכבי חיפה את מכבי תל אביב ובמחזור האחרון תצא למשחק חוץ מול מכבי נתניה. "גם לפני המשחק הזה וגם אחריו עדיין הכול תלוי בנו. אין ספק שההפסד של חדרה פגע משמעותית בסיכויים, אבל השחקנים יצטרכו להתעשת ולעשות את העבודה", אמרו במועדון הירוק.

החלוץ מוחמד עוואד יעמוד לוועדת משמעת של ההתאחדות לכדורגל בעקבות הרחקתו במשחק האחרון מול חדרה כאשר ירק על יהב גורפינקל. עוואד צפוי לקבל הרחקה לפחות משני משחקים הן בגלל ההרחקה האוטומטית והן בגלל סוג העבירה. "עוואד עשה טעות, אבל התנצל מעומק ליבו ואנחנו מקווים שהדיין ייקח את זה בחשבון" אמרו בחיפה.


מוחמד עוואד יעמוד לוועדת משמעת לאחר היריקה על יהב גורפינקל (דני מרון)

מעבר לכך נושא השיחה במועדון היה שוב החלוץ ירדן שועה. החלוץ בן ה-19 שוב נשלח למקלחת מוקדמת בעקבות עימות באימון וזאת כבר הפעם השנייה בחודש האחרון בה מעורב החלוץ בעבירת משמעת. במועדון דווקא בחרו להבליג הפעם וטענו: "הסיפור נופח יותר מדי. מדובר במקרה שקורה באימוני כדורגל".

בשלב זה נראה כי שועה כלל לא יושעה וצפוי לחזור להתאמן כרגיל עם הקבוצה. אמו הבוקר הגיבה בחריפות לטוקבקיסט שקילל את בנה באחד מעמודי הפייסבוק: "מה יש לך ממנו תגיד לי? אתה בכלל יודע מה היה שם לפני שאתה מלכלך על הילד שלי? וכדאי שתפסיק אם אתה באמת אוהד מכבי חיפה".

"היה אימון וירדן אמר לכל השחקנים כמו שכולם אומרים: "מה אתם משחקים כמו ***ים. אחד השחקנים מיד דאג להעביר את זה לבלבול ולכתב משועמם שעשה מזה עניין גדול ואני לא מבינה על מה. זה היה אמור להישאר בקבוצה והמאמן בכלל לא היה אמור להתייחס לזה. כנראה בגלל שזה שועה העניינים יותר מעניינים. להחריף להשמיץ ועוד כל מיני כאלה, אז אל תכתוב דברים שאתה בכלל לא יודע רק מכתבות שקריות. הבן שלי ילד זהב, ילד טוב שלא מעריכים אותו נכון, שלא לדבר על הכישרון שיכול לעשות דברים מדהימים עבורכם. חבל שמורידים לו את המוראל בצורה מכוערת כזאת. ככה הורסים שחקנים וזה קורה הרבה בחיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי