ראשי חדרה הבהירו להפועל ת"א: "דורשים פיצוי על אביטן"

ניסו אביטן, איציק ניסנוב, זאב גרינברג
ניסו אביטן, איציק ניסנוב, זאב גרינברג | יוני אריאלי

במועדון החליטו לא לוותר בעקבות הפנייה למאמנם שהיה תחת חוזה ובכוונתם להיפגש עם בעלי האדומים כדי להגיע להסדר. גולן: "התנהגות שלהם בזויה". קלר: "אני עובד המועדון, ניסו אמר שזה בסדר"

(גודל טקסט)

לאחר שני ימי מנוחה וללא המאמן ניסו אביטן שעזב להפועל תל אביב, חזרו אתמול (חמישי) שחקני הפועל חדרה לאימונים והחלו בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל באר שבע (20:25, ישיר בספורט4).

על אף לאווירה בערב הגיבוש ביום רביעי, אירוע שהתרחש מספר שעות לאחר פיטורי אביטן, האימון עבר ברמה נאותה ונראה כי השחקנים מתחילים לעכל את עזיבתו של המאמן שליווה אותם בשנתיים האחרונות. גם המנהל המקצועי אורן גולן הגיע לאימון ושוחח עם השחקנים. "עברנו זעזוע לא פשוט, אבל אנחנו מועדון חזק ואני מצפה ממכם לסיים את העונה כראוי. אני סומך עליכם ועל הצוות המקצועי שיידעו לעשות את העבודה", אמר לשחקנים.

במועדון החליטו שלא לוותר להפועל תל אביב על כך שפנתה לאביטן כאשר היה תחת חוזה. כבר אתמול שוחחו ראשי חדרה עם עורכי דינם ואלה הבהירו כי הפועל ת"א התנהלה לא כראוי, כך שחדרה יכולה לדרוש פיצוי על עזיבתו של המאמן. בחדרה הבהירו לאנשי הפועל תל אביב: "אנחנו רוצים להיפגש בשבוע ודורשים פיצוי". בינתיים במועדון ממשיכים להתלבט לגבי מחליפו של אביטן ונראה כי לאחר המשחק מול הפועל באר שבע ייפגש גולן גם עם ניר קלינגר וגם עם שרון מימר ואז יקבל את ההחלטה בנושא.


אביטן כבר הוצג בהפועל ת"א, חדרה תדרוש פיצוי (יוני אריאלי)

הבוקר גם פרסם אורן גולן הודעה לאוהדים ובה הבהיר: "התנהגות הפועל ת"א בזויה ואינה ראויה, אך משפחת הפועל חדרה לא שוכחת את כל ההצלחה האדירה בשנתיים האחרונות תחת השרביט של ניסו אביטן. הפועל חדרה מועדון חזק ובימים הקרובים ימונה מאמן חדש ונצא לדרך חדשה".

על הפועל ת"א אמר בנוסף גולן: "בזמן חתימת ההסכם החדש עם ניסו הבטחתי לו (כפי שאני נוהג עם כל השחקנים והצוות) שבמידה ותגיע קבוצה גדולה לא אעמוד בדרכו ואתן לו את ברכת הדרך. לפני כשלושה ימים ניסו עדכן אותי שהגיעה הצעה מהפועל תל אביב לסוכן שלו. לאחר מכן החלו פרסומים באתרי הספורט על כך. בהמשך השעות ניסו עדכן אותי שההצעה שהגיעה זו 'הצעה שלא ניתן לסרב לה' והוא מבקש להיפגש איתי בנושא. קבענו להיפגש ולשוחח על כך. במהלך היום קיבלתי תמונה של ניסו יחד עם הבעלים של הפועל תל אביב. תמונה זו טרפה את הקלפים ולכן ברגע שנפגשנו בצהריים לא נותרה לי ברירה אלא להודיע לניסו על הפסקת עבודתו במועדון⁦".


גולן ואביטן. "קיבל הצעה שהוא לא יכול לסרב לה" (אודי ציטיאט)

ועוד בחדרה, עוזר המאמן רון קלר, שלמעשה ישמש כמאמן הראשי כעת בשני משחקי סיום העונה, אמר לקראת הפועל ב"ש: "אי אפשר להתעלם מהסיטואציה הלא פשוטה שהשחקנים, הצוות והמועדון כולו חווה בימים האחרונים. מצד שני כולנו מקצוענים והמטרה היא להגיע מוכנים, לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר במגרש ולסיים את העונה בצורה מכובדת, בדיוק כפי שהפועל חדרה נראתה כל העונה הזו. גם במשחק הקודם בטרנר הייתי על הקווים והקבוצה שיחקה טוב והוציאה תוצאה טובה".

על שיחתו האחרונה עם ניסו אביטן: "דיברנו כמובן. ניסו אמר לי שארגיש הכי חופשי ושזה בסדר, שאמשיך לעשות את העבודה ושנעשה את הכל על מנת שהקבוצה תסיים את העונה כמו שצריך. מעבר לזה, יש לי חוזה גם לעונה הבאה בהפועל חדרה ואני עובד של המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי