אוהדי חדרה רוצים את קלר כמחליפו של אביטן בעונה הבאה

רון קלר
רון קלר | אודי ציטיאט

האוהדים פנו להנהלה ומאמינים במאמן הזמני שיבנה את הקבוצה: "אישיות נהדרת ובעל ידע רב לא פחות מכל מאמן אחר". גם שרון מימר ואורי גוטמן מועמדים. אוחיון ימשיך בשער , קארצב צפוי לחזור ל-11 נגד ב"ש

(גודל טקסט)

גם שלושה ימים לאחר עזיבתו של המאמן ניסו אביטן ויממה לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע (ראשון, 20:25, שידור ישיר בספורט4), העתיד המקצועי בהפועל חדרה עדיין לא ברור. ראשי המועדון עדיין מתלבטים לגבי מחליפו של אביטן כאשר המועמדים העיקריים כרגע הם שרון מימר, אורי גוטמן ורון קלר ששימש העונה כעוזרו של אביטן ויעמוד על הקווים בשני המשחקים האחרונים של העונה.

בקרב האוהדים ישנה חוות דעת ברורה לראות דווקא את קלר ממשיך את הדרך של הקבוצה מהשנתיים האחרונות וגם גורמים במועדון מביעים הערכה גדולה בקלר. "רון הוא אישיות נהדרת ומאמן מאוד מוכשר ולבטח בעל ידע רב לא פחות מכל מאמן אחר מליגת העל", אמרו בחדרה והוסיפו: "ההחלטה תהיה של ההנהלה אבל נכון יותר לתת המשכיות לעונה הזאת".

כפי שפרסמנו, גולן עצמו ייפגש בתחילת השבוע עם מימר ועם אורי גוטמן ולאחר מכן יקבל החלטה בנושא. גולן מתלבט אם להמשיך במגמה של מאמן צעיר שיגיע רעב וירצה להוכיח את עצמו כפי שעשה אביטן או לתת למאמן מנוסה לבנות קבוצה בעונה השנייה בליגת העל.


אורי גוטמן אחד המועמדים להחליף את ניסו אביטן (דני מרון)

בינתיים הקבוצה ממשיכה את הכנותיה ותגיע בהרכב כמעט מלא כאשר גם אליאל פרץ ועדן קארצב כשירים והאחרון אף צפוי לחזור להרכב הראשון של הקבוצה. השוער הצעיר, חביב אוחיון, ימשיך לעמוד בין הקורות בגלל ההסכם מול מכבי תל אביב בו מחויבת חדרה בדקות משחק.

הרכב משוער: חביב אוחיון, עמית כהן, דויד מתיאוס, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, עדן קארצב, מנשה זלקה, ג'ורג' פוצ'יבה, מקסים גרצ'קין, איילון אלמוג (ויטלי גנון), לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי