המטרה של הפועל באר שבע: שני ניצחונות בדרך לאירופה

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | עדי אבישי

הקבוצה של בכר יודעת שניצחונות על הפועל חדרה (מחר, 20:25, שידור בספורט4) ומכבי תל אביב במחזור הסיום ישיגו את הכרטיס הנכסף. אלחמיד עשוי לערוך את משחקו האחרון, מליקסון ישחק. וגם: זכות ראשונים על ביטון

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע סימנו מטרה עד לסיום העונה: לנצח את שני המשחקים הנותרים כדי להבטיח את הכרטיס לאירופה. מהמשחק הביתי מחר נגד חדרה (20:25, שידור ישיר בספורט4), ייעדרו ג'ון אוגו המוצהב ובן ביטון שמתאושש מניתוח בברכו. דור אלו סיים לרצות עונש הרחקה ויעמוד לרשות הצוות המקצועי, אך חתאם עבד אלחמיד, שהציג בניצחון על בני יהודה יכולת מרשימה בעמדת המגן הימני ימשיך לחרוך את האגף, בהנחה שמיגל ויטור יפתח במרכז ההגנה לצדו של לואי טאהא.

חתאם ייעדר מהמשחק האחרון נגד מכבי בגלל צהובים, ובסיטואציה מסוימת עתיד המשחק מחר להיות אחד ממשחקיו האחרונים במדים האדומים, אם לא האחרון שבהם. לודוגורץ מעוניינת במגן/בלם/קשר הבאר שבעי ובזמן הקרוב צפויות התפתחויות בנושא. מאור מליקסון הודיע שהוא לא מוכן לפספס את המשחק, למרות שעליו לעבור ניתוח לתיקון בקע מפשעתי. הקפטן נוטה לדחות את הניתוח לתקופת הפגרה.

גיבוש הסגל לעונה הבאה ייעשה בימים הקרובים. במועדון עוקבים אחר המושאלים, ומסמנים את אלה מביניהם שיזומנו לפתיחת האימונים. אתמול (שישי) התקבל איתות מעודד מכיוונו של החלוץ איתמר שבירו שהשאיר את עירוני ראשון לציון בליגה בבעיטת מספרת מדהימה. מלבד שבירו, צפויים לחזור אוטומטית גם הבלם עמית ביטון והקשר עמראן אל קרינאווי.


מאור מליקסון. מתעקש לשחק (עדי אבישי)

לבאר שבע יש זכות ראשונים על שחקנה לשעבר, דן ביטון, והיא תוכל לקלוט אותו חזרה בתנאי שתשווה את ההצעה הגבוהה ביותר שתוגש עבורו. מכיוון שבאר שבע מסתייגת "ממכירות פומביות" וממניפולציות של בעלי עניין, נראה שהסיכויים להחזרת ביטון אינם גבוהים בשלב זה, מה גם שנראה שהקשר מכוון לאירופה.

אורחים יוצאי דופן ביקרו באימון הקבוצה לפני מספר ימים. חברי עמותת "באר שבע אוהבת חיות" הגיעו לבית האדום מחוזקים בבועטים על ארבע. מליקסון, חנן ממן וקווין טאפוקו השתעשעו עם האורחים המקסימים, ומחר לפני שריקת הפתיחה יוזמנו הצופים שיגיעו לטרנר לתרום בא(הב)ה לעמותה.


דן ביטון. סיכוי לא גבוה שיחזור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי